  • 1. Data: 2003-04-09 18:30:41
    Temat: Pomocy
    Od: "wessee" <w...@p...onet.pl>

    Jestem po rozwodzie , jednak nie mielismy sadownego podzialu majatku ,
    zadnemu z nas na tym nie zalezalo .
    W chwili obecnej chce sprzedac mieszkanie ktore kupilem na siebie w trakcie
    trwania naszego malzenstwa.
    Byla zona chce mi isc na reke , jak to sie ma w majestacie prawa , a raczej
    naszej wspolnej wizyty u notariusza ?
    Czy trzeba koniecznie robic podzial majatku czy tylko wystarczy jakies
    oswiadczenie mojej bylej Pani ? Prosze o pomoc sprawa gardlowa pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2003-04-10 06:41:13
    Temat: Odp: Pomocy
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik wessee <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b71ou0$rbn$...@n...news.tpi.pl...
    > Czy trzeba koniecznie robic podzial majatku czy tylko wystarczy jakies
    > oswiadczenie mojej bylej Pani ? Prosze o pomoc sprawa gardlowa pozdrawiam

    sądowy podział majątku

    Sandra