  • 1. Data: 2011-02-14 16:45:01
    Temat: Pomoc w wyliczniu urlpou wpoczynkowego
    Od: Adam <tooposh@[usunto]gazeta.pl>

    Witam.

    Proszę o pomoc w wyliczeniu ile mam dni urlopu wypoczynkowego za 2010
    i 2011 r. Pracuję w zakładzie pracy od 11 października 2010. Mam
    ukończone 5 letnie studia i staż pracy ogółem 4,7 lat.

    Proszę o pomoc w tej sprawie. Według mnie mój urlop wypoczynkowy za
    2010 r. to 7 dni, a za 2011 r. 26 dni. Jeśli jestem w błędzie, to
    proszę mnie poprawić.

    Dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2011-02-14 16:52:42
    Temat: Re: Pomoc w wyliczniu urlpou wpoczynkowego
    Od: Regand <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > Proszę o pomoc w tej sprawie. Według mnie mój urlop wypoczynkowy za
    > 2010 r. to 7 dni, a za 2011 r. 26 dni. Jeśli jestem w błędzie, to

    Podaj dokladne datowo kiedy ukonczyles studia i daty kiedy pracowales.

  • 3. Data: 2011-02-14 17:49:09
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 14-02-2011 17:45, Adam pisze:

    > Proszę o pomoc w tej sprawie. Według mnie mój urlop wypoczynkowy za
    > 2010 r. to 7 dni, a za 2011 r. 26 dni. Jeśli jestem w błędzie, to
    > proszę mnie poprawić.

    Jak w poscie obok - podaj daty.

    Przy czym zastanawia mnie te 7 dni... Jezeli 2010 nigdzie przed 11
    pazdziernika nie pracowales i przyjmiemy, ze rzeczywiscie masz staz
    ponad 10-letni, to za 2010 nalezy sie urlop proporcjonalny, ale za 2
    miesiace, tj. 2/12 x 26 = 5 dni.

    --
    Adam