  • 31. Data: 2005-05-11 07:55:04
    Temat: Re: Polkomtel, zmiana regulaminu, jak sie bronic?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    T...@s...co.uk napisał(a) :

    > Nowy regulamin przewiduje, ze takich sytuacjach umowa zostaje
    > natychmiastowo rozwiazana. Jak mi powiedziano - z winy abonenta.

    ustnie?

    > zglaszajac ten fakt w jednym z punktow Plusa dowiedzialem sie, ze moge

    ustnie?

    Nie wolno załatwiać nic "na gębę" z oszustem. Jaki masz dowód, że
    Ci coś powiedzieli. Nazwisko osoby informującej. Słowo mówione
    nie istnieje.
    Może mieli rację. Nie znam tego regulaminu, ale popełniasz błędy
    w kontaktach urzędowych z pazernym operatorem. Tam cały sztab
    pracuje nad public relations, czyli jak okłamać klienta tak, by
    jeszcze nam podziękował:-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x58E0356F
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 32. Data: 2005-06-09 19:43:34
    Od: "Kudłaty Konservatysta" <w...@s...ru>

    > A miałem dawniej takie dobre zdanie o nich. Czytając posty
    > związane z tą zmianą regulaminu dochodzę do wniosku, że niestety spadł u
    > nich poziom wiedzy prawnej.

    ja powiem inaczej. plus daje dupy jak ta ostatnia kurwa!!! to był ostatni
    operator któremu ufałem, teraz nie został żaden