  • 31. Data: 2006-01-22 23:42:15
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: "Zbyszek" <z...@g...pl>

    Użytkownik "july" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:suSAf.1783$Jn1.197@trndny01...
    > K.Mackiewicz

    > Ile jest warte Twoje zycie? Bo moje wiecej niz ukradzone 10 letnie auto.
    > I nie debilowi bez wyksztalcenia o tym decydowac.
    Z tego co piszesz wnioskować można, że nasz jakieś uczulenie na
    policjantów,musiałeś kiedyś mieć z nimi zatargi. Może nawet Ci się śnią po
    nocach. Nie sądź wszystkich według siebie. Może mają wyższe wykształcenie od
    Ciebie, a sadząc jak z łatwością wyzywasz policjantów od debili, nie masz
    wyższego wykształcenia.
    ZiPi.

  • 32. Data: 2006-01-23 11:48:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czytam twoje posty choć przestałem na nie reagować gdyż z mojego punktu
    > widzenia nie warto.

    to ze jestes chamem juz zostalo ustalone jakis czas temu, oszczedz sobie
    taki sposob formulowania postow
    ktore kierujesz do mnie

    Ale tym razem nie mogę sie powstrzymać, zrobię wyjątek i
    > zapytam - czy ty naprawdę jesteś kopnięty? Jak ktoś strzela do złodzieja
    > jest gówno wart?

    jak ktos stawia zycie ponizej rzeczy materialnej ktora mozna zawsze nabyc to
    tak, jest gowno wart.

    >To co wart jest złodziej?

    zlodziej popelnia przestepstwo (lub wykroczenie) i zasluguje na kare
    przewidziana w ustawie, nie na kare smierci,

    >Skąd strzelający ma wiedzieć, że
    > to złodziej a nie morderca?

    teraz to mnie rozjebales, To mam wysjc na ulice i zaczac strzealc do
    wszystkicj bo ktorys moze okazac sie morderca?
    My nie mowimy i napastniku w cudzym domu. Wiec nie zbaczaj z tematu

    >Skąd ma wiedzieć, czy przyłapany złodziej nie
    > stanie się zabójcą jego i ew. jego rodziny?

    co ty pierdzielisz? Mowisz o zemscie? Twoim zdaniem zakladaeni ze taki
    zldoziej przylapany na goracym uczynku
    zemsci sie na rodzinie jest wystarczajacym powodem do zabicia czlowieka? Na
    tej zasadzie moglbys kazdego zabic.
    To jest fobia ktora nalezy leczyc

    >A czy złodziej nie powinien
    > pomyśleć co mu grozi jak spróbuje praktykować swój złodziejski fach?

    w tak durny spsob rozumuje Ziobro, chcialbym zauwazyc ze zlodziejem bedziesz
    kradnac jablko z czyjegos drzewa jezeli
    to dla ciebie jest wystraczajacy powod do zabicia czlowieka do gratuluje
    hierarchi wartosci

    > Pomyśl trochę chłopie, zanim wygłosisz kolejne tego typu exposee.

    Moze pora samemu pomyslec przed wypisywaniem bredni

  • 33. Data: 2006-01-23 11:52:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z tego co piszesz wnioskować można, że nasz jakieś uczulenie na
    > policjantów,musiałeś kiedyś mieć z nimi zatargi. Może nawet Ci się śnią po
    > nocach.

    co nei znaczy ze w zdaniu 1 i 2 pierwszym nie ma racji

    P.

  • 34. Data: 2006-01-23 12:20:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    i jeszcze jedno

> [...]
    > zldoziej przylapany na goracym uczynku
    > zemsci sie na rodzinie jest wystarczajacym powodem do zabicia czlowieka?

    nie chcialbym byc w twojej skorze gdybys zabil czlowieka za cos takiego,
    dopiero wtedy sie narazasz na prawdziwa zemste.

    P.

  • 35. Data: 2006-01-23 13:26:29
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:TTSAf.21182$nQ3.7469@trndny03 july <m...@h...pl> pisze:

    > Tak.
    Daj spokój, cytujesz moją wypowiedź skierowaną do "dyskutanta" znanego ze
    specyficznego, odmiennego od przyjętych za normę standardów, sposobie
    "myślenia". Chcesz z nim konkurować? Po co? ;))

    > Brzadz sasiadow ukradl jablko z mojego sadu. Mam go zabic?
    To tendencyjne uproszczenie lub kompletny brak zrozumienia. IMO każdy ma
    prawo do podjęcia działań w obronie swojego mienia. Zakres tych działań i
    zastosowane metody winny być adekwatne do zagrożenia, ale należy pamiętać,
    iż stopień zagrożenia ocenia człowiek będący pod wpływem stresu, strachu,
    działa w sytuacji bezpośredniego przymusu i pod naciskiem chwili. To
    utrudnia, a czasem nawet wręcz uniemożliwia dokonanie prawidłowej oceny.
    Wszystko zależy od okoliczności. Możesz nie mieć możliwości ocenienia, czy
    atakujący ma zamiar Cię zbluzgać, okraść, pobić czy zabić. A może tylko jaja
    sobie robi? Dlatego generalne stwierdzenie, że strzelający do złodzieja jest
    gówno wart jednoznacznie wskazuje na autora jako na idiotę (i to gówno
    wartego ;)).

    Jotte

  • 36. Data: 2006-01-23 13:38:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > specyficznego, odmiennego od przyjętych za normę standardów, sposobie
    > "myślenia". Chcesz z nim konkurować? Po co? ;))

    i Ty niby ten standard wyznaczasz, masz cholernie wysokie mniemanie o
    sobie,

> [...]
    > Wszystko zależy od okoliczności. Możesz nie mieć możliwości ocenienia, czy
    > atakujący ma zamiar Cię zbluzgać, okraść, pobić czy zabić.

    jezlei przechodzi do fazy wykonania (pobicie, zabicie) to juz nie jest
    tylko zlodziejem, wowczas
    kazdy ma prawo sie bronic, BRONIC, nie zabic za kradziez zabic za kare,
    bronic sie , nawet przekraczajac granice obrony,
    W inym poscie napisales ze mozna zabic, poniewaz zlodziej moze sie pozniej
    zemscic i zabic twoja rodzine. A takie stwierdzenie przeczy powyzszym
    wyjasnieniom.

    >Dlatego generalne stwierdzenie, że strzelający do złodzieja jest
    > gówno wart jednoznacznie wskazuje na autora jako na idiotę (i to gówno
    > wartego ;)).

    jak juz wczesniej pisalem, musisz byc strasznie samotnym czlowiekiem....
    wyzywac sie za to na innych nie musisz, naucz si eszanowac ludzi

    P.

  • 37. Data: 2006-01-23 14:05:18
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

> [...]
    > W inym poscie napisales ze mozna zabic, poniewaz zlodziej moze sie pozniej
    > zemscic i zabic twoja rodzine. A takie stwierdzenie przeczy powyzszym

    Zabic w obronie mienia rowniez mozna, ale tylko i wylacznie w zamiarze
    ewentualnym o czym mowi chociazby EKPC a takze orzecznictwo i doktryna
    (Jeschek)

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 38. Data: 2006-01-23 14:22:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zabic w obronie mienia rowniez mozna, ale tylko i wylacznie w zamiarze
    > ewentualnym o czym mowi chociazby EKPC a takze orzecznictwo i doktryna
    > (Jeschek)

    a czy z tych orzeczen nie wynika ze zabicie jest dopuszczalne wowczas gdyby
    zamach na mienie
    skutkowalby smiercia czlowieka? (np proba zniszczenia mostu)

    P.

  • 39. Data: 2006-01-23 14:31:57
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > a czy z tych orzeczen nie wynika ze zabicie jest dopuszczalne wowczas
    > gdyby zamach na mienie
    > skutkowalby smiercia czlowieka? (np proba zniszczenia mostu)

    Nie. Jedna ze spraw dotyczyla kobiety, ktorej zlodzieje zabrali torebke.
    Kobieta wsiadla samochod i zaczela ich gonic (uciekali na motocyklu).
    Dogoniwszy ich probowala ich zepchnac z drogi, co jej sie udalo, w wyniku
    czego obaj poniesli smierc na miejscu

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 40. Data: 2006-01-23 14:37:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Kobieta wsiadla samochod i zaczela ich gonic (uciekali na motocyklu).
    > Dogoniwszy ich probowala ich zepchnac z drogi, co jej sie udalo, w wyniku

    trudno to w sumie porownywac do strzelania do zlodzieja o czym bylo powyzej.
    Tam
    Jote zalozyl ze zabic mozna poniewaz taki zlodziej moze sie pozniej zemscic,
    w przypadku tej kobiety
    watpie by z takim zamiarem ich spychala z drogi.

    P.