  • 151. Data: 2004-06-24 07:46:48
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > dokladnie i jezeli chciala kupic on nie sprzedal bo nie mial wydac wedy nie
    > musi posiadac biletu.

    Musi. Ale skoro z winy kierowcy nie mogła, to jeden przystanek może
    jechać gratis.

    chester

  • 152. Data: 2004-06-24 09:23:59
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Musi. Ale skoro z winy kierowcy nie mogła, to jeden przystanek może
    : jechać gratis.
    :

    wiec nie musi :) . I moze tak wsiadac i wysaidac co przystanek :)

    P.

  • 153. Data: 2004-06-24 09:27:45
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Tym samym czym policjant od złodzieja.
    :

    jestes zalosny.

    P.

  • 154. Data: 2004-06-24 10:18:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Musi. Ale skoro z winy kierowcy nie mogła, to jeden przystanek może
    > jechać gratis.

    To chyba zależy od regulaminu. W Krakowie kiedyś było, że można wówczas
    jechać za darmo. Jeden przystanek na pewno może jeśli zakupu dokonywała w
    trakcie. W biegu skakać nie może, a jesli kierowca zatrzyma się między
    przystankami, to moze zapłacić karę grzywny (bodaj 700 zł - nakłada ITD
    lub Ruch Drogowy)

  • 155. Data: 2004-06-24 10:19:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > wiec nie musi :) . I moze tak wsiadac i wysaidac co przystanek :)

    Aż trafi na kierowcę, który będzie miał drobne i bilety.

  • 156. Data: 2004-06-24 13:27:54
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > wiec nie musi :) . I moze tak wsiadac i wysaidac co przystanek :)
    :
    : Aż trafi na kierowcę, który będzie miał drobne i bilety.
    :

    nie nie , zle mnie zrozumiales, wysiada srodkowymi i wsiada pierwszymi,
    poprosze bilecik,
    i znow wysaida srfodkowymi i wsiada pierwszymi :), az wkoncu kierowca
    psychicznie nie wytrzyma :)

    P.

  • 157. Data: 2004-06-24 15:19:27
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > W biegu skakać nie może, a jesli kierowca zatrzyma się między
    > przystankami, to moze zapłacić karę grzywny (bodaj 700 zł - nakłada ITD
    > lub Ruch Drogowy)

    Nakłada tylko i wyłącznie Olo i nie 700, lecz zaledwie 200 z małą
    okrasą;-))))))
    AS

  • 158. Data: 2004-06-24 15:44:22
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nakłada tylko i wyłącznie Olo i nie 700, lecz zaledwie 200 z małą
    > okrasą;-))))))

    Nie no bez przesady - jesli nie dało sie kupic u kierowcy to faktycznie moze
    sobie na najblizszym przystanku wysiasc. Problem w tym ze sporo osob uwaza
    sie w takich sytuacjach za usprawiedliwione i korzysta z przejazdu w
    najlepsze nie majac biletu. Na takie juz nakladam oplaty zgodnie z taryfa.

    pdr
    Olo

  • 159. Data: 2004-06-24 15:46:54
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A jeśli nie - to zostaje wierzyć w sprawiedliwość bożą i tyle.

    Tu jest mały problem bo jestem ateistą :-)

    > Choć nawet prawdopodobieństwo tego, ze ta kobieta jest niewinna byłoby
    > znikome, to dokąd nie ma pewności, że jest winna, to nie należy uważać ją
    > za winną. Lepiej, by 100 winnych pozostało na wolności, niż by jeden
    > niewinny miał zostać skazany. Zastanów się, jakbyś Ty się czół, gdyby Cię
    > na przykład wsadzono do więzienia za niewinność. Jakieś tam poszlaki były
    > i tyle.

    Ale ja nigdy nie nakładam opłat dodatkowych na osoby co do których mam
    jakieś tam mgliste przypuszczenie ze jadą na gapę - nakładam na te co do
    których mam pewność.

    pdr
    Olo

  • 160. Data: 2004-06-24 19:12:26
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
[...]
    a jak nie ma kierowca biletu to kazesz wysiasc i w ksioku zakupic? :)

    P.