  • 31. Data: 2018-01-27 15:50:46
    Temat: Re: Policja umarza, bo nie wykrywa
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jeden z ciekawszych kazusów z prawa. W pokoju jest trzech mężczyzn.
    > Jeden z nich ginie uduszony. Przyznają się dwaj pozostali. Nie możesz
    > skazać żadnego z nich za zabójstwo,. bo zabić mógł tylko jeden.

    Dwóch gości przytrzymuje trzeciego, pierwszy zatyka temu ostatniemu nos
    a drugi usta, obaj przyznają się, że udusili denata i nie można ich skazać?

  • 32. Data: 2018-01-27 16:02:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-01-18 o 15:50, nadir pisze:

    > Dwóch gości przytrzymuje trzeciego, pierwszy zatyka temu ostatniemu nos
    > a drugi usta, obaj przyznają się, że udusili denata i nie można ich skazać?

    Jeśli da się dowieść, ze tak było, to oczywiście "wspólnie i w
    porozumieniu"/ Ale jeśli obydwaj będą utrzymywać, ze każdy z nich bez
    udziału tego drugiego to zrobił i nie będzie śladów na wspólne
    działanie, to nie można ich skazać.

  • 33. Data: 2018-01-27 17:02:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.01.2018 o 15:50, nadir pisze:

    > Dwóch gości przytrzymuje trzeciego, pierwszy zatyka temu ostatniemu nos
    > a drugi usta, obaj przyznają się, że udusili denata i nie można ich skazać?

    Władza się lubi z faszystami - bo to po piesze element patriotyczny a po
    drugie jak czasem wpierdolą elementowi animalnemu to nawet fajnie -
    władza tego nie popiera (bo nie wypada) ale lubi to i rozumie. Więc
    nawet jak przeparadowali przed kamerą, to należy znaleźć okoliczności
    łagodzące - było ich trzech cegła jedna, sprawa zamknięta. Kobiet władza
    nie lubi, bo szwędają się z tymi parasolkami i pierdolą od rzeczy,
    ponadto władzę kobiety w przeciwieństwie do młodych mężczyzn nie pociągają.

    A prokurator ma szefa. A szefem szefa prokuratora jest minister, w
    skrócie ten władzy. Prokurator głupi nie jest i z racji zawodu
    wnioskowanie metodą dedukcji powinien mieć opracowane...

    A ty tu o jakiś dwóch gościach co trzeciego... ;)

    Shrek

  • 34. Data: 2018-01-27 21:34:40
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...com.pl>

    W dniu 26.01.2018 o 14:47 Wojtek <w...@o...pl> pisze:

    > Oprócz mody na "nazizm w Polsce" komuś chyba zależy, by Polska była
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > widziana jako siedlisko nazizmu.
    Przygłupom w "brunatnych" koszulach.
    > Pozdrawiam,
    > Wojtek

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 35. Data: 2018-01-29 14:04:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Jan 2018 16:11:26 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Chyba, że uważasz, że ci dżentelmeni właśnie skończyli lekturę "Mein
    > Kampf" i postanowili kamieniami w szybę, zademonstrować swój entuzjazm
    > dla tej pozycji.

    Co by oni tam nie czytali, nie są to raczej "Dzieci z Bullerbyn".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 36. Data: 2018-01-29 14:10:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Jan 2018 20:33:29 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie widząc tych materiałów zaryzykuję, ze na owym monitoringu widać
    > skandujących hasła oszołomów, ale nie widać, czy, a jeśli już, to który
    > z nich rzuca kamieniem. Publikacja wizerunku mogła by dotyczyć sprawcy,
    > ale wiadomo, ze pewnie jeden kamieniem rzucał, a reszta co najwyżej była
    > świadkami.

    Policja nie miała żadnych oporów, żeby publikować wizerunki 21 osób, które
    demonstrowały pod Sejmem w nocy z 16 na 17 grudnia 2016. Wprawdzie nikt
    niczym nie rzucał, ale oni akurat nie byli patriotycznie ubrani.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 37. Data: 2018-01-29 14:18:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 27 Jan 2018 17:02:39 +0100, Shrek napisał(a):

    > Władza się lubi z faszystami - bo to po piesze element patriotyczny a po
    > drugie jak czasem wpierdolą elementowi animalnemu to nawet fajnie -
    > władza tego nie popiera (bo nie wypada) ale lubi to i rozumie.

    Kolega z pracy ma syna, który studiuje w Łodzi. Nie widziałem go (syna) na
    oczy, ale podobno ubiera się "dziwnie" i z tego powodu jest zaczepiany na
    ulicy przez patrole dobrze odżywionych osiłków o schludnych fryzurach,
    którzy po ojcowsku pouczają go, jak powinien wyglądać porządny obywatel.

    Naiwnie zapytałem, czy nie może zgłosić tego policjantom, co wywołało tylko
    szyderczy uśmiech, bo - jak się dowiedziałem - łódzcy stróże prawa i
    porządku takimi rzeczami się nie zajmują, a na swych samozwańczych
    pomocników spoglądają z sympatią i zrozumieniem i zupełnie nie mają
    zwyczaju ich niepokoić.

  • 38. Data: 2018-01-29 14:27:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Jeden z mężczyzn widocznych na nagraniu monitoringu sam zgłosił się do
    prokuratury w Gdańsku Wrzeszczu. Przyszedł z adwokatem.

    W poniedziałek do prokuratury Rejonowej w Gdańsku Wrzeszczu zadzwonił
    adwokat jednego z mężczyzn podejrzanych o wybicie szyby w mieszkaniu
    Michała Tuska i zapowiedział, że zgłosi się z klientem. Po godz. 13
    mężczyźni pojawili się w prokuraturze.

    - Na dziś zaplanowano przesłuchanie - informuje krótko prok. Grażyna
    Wawryniuk, rzecznik Prokuratury Okręgowej w Gdańsku."

    http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,229
    56931,podejrzany-o-wybicie-szyby-w-mieszkaniu-m-tusk
    a-sam-zglosil.html#Z_Czolka3Img:undefined

    Na razie nie jest jasne, jak jego bohaterski czyn zostanie uhonorowany
    przez władzę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

  • 39. Data: 2018-01-29 15:31:36
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .01.2018 o 14:18 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > porządku takimi rzeczami się nie zajmują, a na swych samozwańczych
    > pomocników spoglądają z sympatią i zrozumieniem i zupełnie nie mają

    Koleś ubiera się jak ukraińska prostytutka - niby to nie jest zakazane,
    ale...

    --
    Trefniś

  • 40. Data: 2018-01-29 19:22:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > z nich rzuca kamieniem. Publikacja wizerunku mogła by dotyczyć sprawcy,
    > ale wiadomo, ze pewnie jeden kamieniem rzucał, a reszta co najwyżej była

    No patrz - jednak się dało. Podejrzany dostał zarzuty i wyjaśnieł, że
    cegłą rzucił niechcący. Nic nie wiadomo o tym, żeby pozostali wnieśli
    jakieś pretensję o publikację ich wizerunków.

    Na razie nie ustalono jak władze uhonorują patriotę. Prawdopodobnie z
    pomnika nici, bo w końcu zrobił to niechcący. Pewnie podziękują i
    wypuszczą do domu. Chyba że znów jakaś menda antypatriotyczna się
    przypierdoli i będzie pana prokuratora męczył, jak on nic nie może.

    Shrek