  • 21. Data: 2005-10-10 10:40:39
    Temat: Re: Polecony - brak adresata
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    NIE_WOLNO zapoznac się z trescią korespondencji nie przeznaczonej dla Ciebie, grozi
    k.k. !!!
    JaC

  • 22. Data: 2005-10-10 16:32:36
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 10 Oct 2005 12:40:39 +0200, *666* <news:didgbi$hsn$1@news.interia.pl>
    napisał(a):

    > NIE_WOLNO zapoznac się z trescią korespondencji nie przeznaczonej dla Ciebie, grozi
    k.k. !!!
    > JaC

    Przecież wiem i ja bym nie otworzyła, ale autor posta napisał chyba, że nie
    wiedział, że to nie do niego i otworzył! Jakoś musi teraz z tego wybrnąć,
    prawda?

    --
    Kaja

  • 23. Data: 2005-10-10 17:19:40
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Przecież wiem i ja bym nie otworzyła, ale autor posta napisał chyba, że nie
    > wiedział, że to nie do niego i otworzył! Jakoś musi teraz z tego wybrnąć,
    > prawda?

    A czytać to Ty umiesz? Cytat z postu rozpoczytającego wątek:
    "W liście (nieotwieranym), sądząc po kopercie
    znajdują się dokumenty (...)". Ręce opadają.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 24. Data: 2005-10-11 01:00:09
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>