  • 1. Data: 2005-10-09 13:29:12
    Temat: Jedna uwaga (jeżeli można)
    Od: irekk <i...@w...pl>

    Wiele odpowiezi na zadawane tutaj pytania znajdziecie w kodeksie
    rodzinnym i opikuńczym 9spraw rodziny,intercyzy,poddziału
    majątku,dzieci,itp.)kodeksie postępowania administracyjnego (sprawy
    urzędowe,odwołania gdzie,kiedy i do kogo)
    na strnach internetowych
    htp.adresy.ngo.pl/temida/przemoadresy/.html,Portal PTP-prawo
    i psychologia
    Program OBYWATEL i PRAWO - www.isp.org..pl/program/
    Oczywiście Rzzecznik Praw o.na każdej stronie sąlinki,bo moje raz dzia
    łają a ra nie ,więc nie męczę się już z ich wstawianiem.Ale łatwo
    znajdziecie je w Google..
    Jeżeli tym wpisem naruszyłem zasady tej grupy to przepraszam.

  • 2. Data: 2005-10-09 13:32:42
    Temat: Re: Jedna uwaga (jeżeli można)
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    irekk napisał(a):

> [...]
    > majątku,dzieci,itp.)kodeksie postępowania administracyjnego (sprawy
    > urzędowe,odwołania gdzie,kiedy i do kogo)

    A ja powiem więcej na przeważająca część zadawanych pytań odpowiedzi
    znajdziecie w obowiązującym prawie ... z tym że większość nie wie w
    którym akcie prawnym i w której jego części ...

    Czy to coś wniosło ?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-10-09 16:00:54
    Od: irekk <i...@w...pl>

    Johnson napisał(a):

> [...]
    > znajdziecie w obowiązującym prawie ... z tym że większość nie wie w
    > którym akcie prawnym i w której jego części ...

    WniosŁo nie wniosło zobaczymy.Jednak to jest obowiązujące prawo a akty
    prawne tutaj wymienin kodeksami zwane rangi ustawy.PodaLem tylko
    przykłady spraw w nich zawarte np.kro reguluje sprawy małzeństwa od
    jego zawarcia po rozwiązanie.a kodeks postępowania administracyjnego
    zasady działania administracji publicznej .To mało aby wiedzieć po
    jaki akt prawny sięgnąć i jak się zachować?.
    jEST DUŻO WLUNTARIUSZY NA STRONACH INTERNETEOWYCH I DI NICH ADRESY
    PODAŁEM PODOBNIE JAK I DO INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH.nIE LEPIEJ NQAJPIERW
    SPRAWDZIC A POTEN ZAPYTAĆ cz podyskutować sobie na dany
    temat?odsiewając tych co sobie rbią jaj z czyjejś ignorancji.tAK
    MYŚLĘ,WSZYSTKIE TE AKTY MOZNA ZNALEŻĆ W InTERNECIE.

  • 4. Data: 2005-10-09 17:05:41
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Eee... czy ten pan cos pil?