  • 1. Data: 2004-01-26 20:04:32
    Temat: Podwyższone koszty uzyskania przychodu, a USkarbowy
    Od: "chillin" <n...@n...none>

    Witam,

    w jaki sposób US ustala prawo podatnika do zastosowania podwyższonych
    kosztów uzyskania przychodu?

    Jak wiadomo podatnik ma wykazać, że prawo do ulgi, zwolnienia,
    preferencyjnego rozliczania, etc. należy mu się.
    Jak podatnik ma udowodnić, że zamieszkuje poza miejscowością, gdzie znajduje
    się jego miejsce pracy?
    W jaki sposób US i czy w ogóle US docieka prawa podatnika?

    Kto został przemaglowany przez US na powyższą okoliczność - PLEASE SPEAK
    UP!!!

    chillin'

  • 2. Data: 2004-01-27 09:55:57
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "chillin" <n...@n...none> napisał w wiadomości
> [...]
    > kosztów uzyskania przychodu?
    > Kto został przemaglowany przez US na powyższą okoliczność - PLEASE SPEAK

    Witam
    Ja mam to za sobą. Kobieta w US chciała mi wmówić, że podwyższone koszty
    przysługują przy zamieszkiwaniu w innej GMINIE, więc ją wyprowadziłem z
    błędu. A podstawą dla niej określania kosztów jest porównanie informacji na
    PIT-11 odnośnie miejsca zamieszkiwania podatnika i adersu siedziby płatnika.

    TomekS