    From: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podniesienie oplat w trakcie trwania kursu.
    Date: Mon, 17 Nov 2003 20:04:53 +0100

    Witam,
    W ramach zajec w-fu na uniwersytecie zapisalem sie na kurs tanca.
    Poinformowano mnie, ze z racji tego, ze jestem studentem oplata wynosic
    bedzie 80 zl/mies. Po dwoch miesiacach podniesiono ja do 100 zl/mies,
    organizatorzy stwierdzili, ze 80 zl jest dla studentow, ale uczeszczajacych
    na zajecia do godziny 18-stej. Nie ma alternatywnej grupy dla studentow o
    innej godzinie, a ja do konca semestru musze uczeszczac na zajecia. Wiem, ze
    to nie sa az tak duze pieniadze, ale zastanawia mnie - czy nasze prawo nie
    mowi nic na temat takich zagran?

    pozdrawiam
    Merlin

    --