  • 151. Data: 2019-08-31 09:13:40
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-08-29 o 23:45, J.F. pisze:

    >Teraz to i bazarki w Warszawie zamykają o 18-tej.

    >Natomiast w schronisku PTTK Samotnia nie mieli nic innego do picia
    >tylko piwo.

    Za PRL, teraz ?

    >Było ok. południa, ludziom pić się chciało. Pili więc ciemne piwo.
    >Dzieciaki też.

    Piwo tez dla ludzi. Kiedys wszyscy pili.
    Szczegolnie ze to ciemne to niskoalkoholowe chyba.

    >Potem ta wszystka "dzieciarnia" tak zasuwała w drodze powrotnej z
    >góry, że aż kamienie za nimi leciały.

    J.

  • 152. Data: 2019-09-02 06:34:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2019 o 16:00, J.F. pisze:

    > No ale zaraz - w ustawie zapisano, ze tych z dlugim stazem pracy sie nie
    > przenosi do nowej agencji ?

    Nie - zapisano, że "na podstawie list z imieniem nazwiskiem,
    stanowiskiem i stażem".

    > Doswiadczonych pracownikow na bruk ?
    > Podejrzane to jakies :-)

    Wcale nie. Słyszałeś o "teraz kurwa my"?

    --
    Shrek

  • 153. Data: 2019-09-02 06:36:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2019 o 14:54, ąćęłńóśźż pisze:

    > No to by zlikwidowali.

    Odpowiadaj pod.

    Nie rozumiesz - tu nie chodziło o to, żeby ją zwolnić. Tu chodzi o to,
    żeby w jej miejsce zatrudnić swojego pisiego. Tu i teraz, a nie po
    powrocie z urlopu macierzyńskiego.

    --
    Shrek

  • 154. Data: 2019-09-02 09:55:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jak usłyszysz od Chinola ?????? to się obrazisz, czy nie?

    -----

  • 155. Data: 2019-09-02 10:09:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.09.2019 o 09:55, ąćęłńóśźż pisze:

    > A jak usłyszysz od Chinola ?????? to się obrazisz, czy nie?

    To silnie zależy od tego, czy ktoś opanował złożoną sztukę skopiowania
    tekstu i włożenia do translatora. :-) Przy czym nie wiadomo, na ile
    ewentualnie translator to źle przetłumaczy.

  • 156. Data: 2019-09-02 14:30:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Np. "Polacy, witam Was ciule" ;-)

    BTW na jakimś forum nazwałem pewnego chama "ch..em" (z kropkami, nie będę przecież
    reklamował Orzeszkowej), a on się obraził za
    chuja ;-)

    -----

  • 157. Data: 2019-09-02 14:30:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Daj nazwisko.

    -----

  • 158. Data: 2019-09-02 17:56:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    PSL miał za mało rodzin swoich działaczy, że Twoją dziewczynę przyjęli?

    -----

  • 159. Data: 2019-09-02 18:31:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2019 o 17:56, ąćęłńóśźż pisze:

    Może ci się to w pale nie mieścić, ale nie. Ogólnie to zabawne, że część
    ludzi uważa, że zwalnianie kobiet, którym zgodnie z prawem należy się
    ochrona jest cool.

    > PSL miał za mało rodzin swoich działaczy, że Twoją dziewczynę przyjęli?

    Ps. pisz pod cytatem;)

    --
    Shrek

  • 160. Data: 2019-09-02 18:34:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2019 o 14:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Daj nazwisko.

    > -----

    Nie mogę. Sędzia nie zgodziła się na przeprowadzenie dowodu z akt
    pracowniczych w celu ustalenia z jakiego powodu nadawał się lepiej.
    Rozumiesz - ustawa zabrania sprawdzenia.

    A nazwisko pisiora który zwalnia kobiey na macierzyńskich to Beata
    Szydło - autor i Zbigniew Babalski - pełnomocnik.

    --
    Shrek