  • 1. Data: 2018-01-13 22:47:43
    Temat: Podatek od deszczu
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Od 1 stycznia obowiązuje tzw. podatek od deszczu. Płacić go muszą
    właściciele dużych budynków o powierzchni ponad 3,5 tys. mkw. oraz ci,
    którzy zabudowali swoją działkę w co najmniej 70 proc., a w okolicy
    brakuje kanalizacji deszczowej.
    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/prawo
    -i-podatki/podatek-od-deszczu-prawo-wodne/f9nnhwr

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-01-14 15:03:37
    Temat: Re: Podatek od deszczu
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > brakuje kanalizacji deszczowej.
    > https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/prawo
    -i-podatki/podatek-od-deszczu-prawo-wodne/f9nnhwr

    NIe wiedziałam. Bardzo dobry pomysł.
    Będzie lepsza jakość wody,
    bo więcej wody wsiąknie w ziemę, a mniej spłynie bezpośrednio do kanału
    itp..

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2018-01-14 19:16:09
    Od: Kviat

    W dniu 2018-01-14 o 15:03, Stokrotka pisze:

    -i-podatki/podatek-od-deszczu-prawo-wodne/f9nnhwr

    > NIe wiedziałam. Bardzo dobry pomysł.

    Być może dobry, a być może zły.
    Tylko dlaczego kościoły są zwolnione?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2018-01-14 20:23:44
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    -i-podatki/podatek-od-deszczu-prawo-wodne/f9nnhwr

    > Być może dobry, a być może zły.
    > Tylko dlaczego kościoły są zwolnione?

    NIe czytałam ustawy, oparłam się na poście pszywołanym.
    NIe wiem, może jest jakieś "zabytkowe" uzasadnienie,
    ale na pewno nowo.budowane kościoły nie powinny być zwolnione-
    pszecież wystczy odpowiednio zaprojektować zagospodarowanie terenu.
    Istotą jest jak rozumiem, żeby gęstość zabudowań była odroinę mniejsza.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 5. Data: 2018-01-15 11:37:39
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sun, 14 Jan 2018 15:03:37 +0100, w <p3fnvn$phf$1@usenet.news.interia.pl>,
    "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > >

    > NIe wiedziałam. Bardzo dobry pomysł.
    > Będzie lepsza jakość wody,
    > bo więcej wody wsiąknie w ziemę, a mniej spłynie bezpośrednio do kanału

    Co bierzesz?

  • 6. Data: 2018-01-15 14:00:36
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-13 o 22:47, Animka pisze:
> [...]
    > brakuje kanalizacji deszczowej.
    > https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/prawo
    -i-podatki/podatek-od-deszczu-prawo-wodne/f9nnhwr

    A kto zapłaci za zabetonowane, zaasfaltowane centra miast? Zdaje się, że
    ci państwo (nie mylić z tym państwem).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 7. Data: 2018-01-15 16:46:52
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > A kto zapłaci za zabetonowane, zaasfaltowane centra miast? ...

    PIS zabroni.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 8. Data: 2018-01-15 21:13:05