  • 1. Data: 2002-10-21 15:54:12
    Temat: Podatek drogowy ?????
    Od: ">>> EDGAR <<<" <e...@t...pl>

    Witam !
    Mam problemik :( może ktoś mi cos podpowie.
    W 1991 roku na gieldzie kupilem sobie autko, bylem jeszcze mlody i nie
    doswiadczon.
    Samochod popsul sie wlasciwie zaraz po wyjechaniu z gieldy (na drugi dzien),
    okazalo sie
    ze silnik jest szrot. Na drugiej gieldzie autko sprzedalem tak jak stalo,
    mialem je wlasciwie tydzien.
    Hmm....... w 1997 roku dostalem wezwanie do Urzedu Miasta i Pani powiedziala
    ze mam zaplacic
    hehe 2495 zl podatku drogowego:( "KOSMOS PIENIADZE". Powiedzialem ze auto
    mialem tydzień
    nawet go nie zarejestrowalem na siebie i tyle. Powiedziala ze chce UMOWE-
    KUPNA- SPRZEDAZY.
    Powiedzialem jej ze nie mam takowej, poza tym od momentu zakupu minelo 6 lat
    a obowiazek trzymania takich
    dokumentow to o ile mi wiadomo 5 lat. Napisalem odwolanie do Prezydenta
    Miasta i zlozylem na dziennik,
    mam kopie z potwierdzeniem. Do dzis nie dostalem odpowiedzi :( Ale dzis
    dostalem pismo po 5 latach zebym
    wplacil pieniadze bo jak nie to komornik przyjdzie.
    Co z tym zrobic ???? To jest kosmiczna kwota za nic w ciagu 14 dni.
    Pozdrawiam EDGAR.
    P.S
    Prosil bym o informacje gdzie moge odszukac w NET jakiejs bazy danych
    z Dziennikami Ustaw.