  • 1. Data: 2002-10-21 13:22:31
    Temat: jaka kara
    Od: "<-- PoPs -->" <p...@o...pl>

    Moj ojciec zostal zatrzymany do kontroli i okazalo sie ze jechal ciagnikiem
    (takim rolniczym na bazar z ziemniakami 4 km bocznymi drogami) bez uprawnien
    do jego prowadzenia tz. ma prawo jazdy B a nie ma T - no i jaszcze nie mail
    zarejstrowanego wozka i brak przegladu na ciagnik :( (to tak jak sie raz w
    roku wyjedzie poza ogrodzenie aby sprzedac swoj plon)
    Pan Policjant zaproponawal mandacik 1000 zl ale opuscil na 400 ale ojciec
    sie uparl i nie przyjol i nic nie podpisal - mam niec sprawe w sadzie
    grockim

    Moje pytanie
    Co mu grozi za to i jak zmniejszyc kare

    Pozdrawiam i dzieki za odp

  • 2. Data: 2002-10-21 13:38:10
    Temat: Re: jaka kara
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 21 Oct 2002 15:22:31 +0200, "<-- PoPs -->"

    >Co mu grozi za to i jak zmniejszyc kare

    Sporo większa grzywna niż proponował policjant.

    http://groups.google.com.pl/groups?hl=pl&lr=lang_en|
    lang_pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=0152lukb4c040ogv6f
    pt850agnnnu2jab1%404ax.com&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3
    D%2522prawka%2522%2Bkaizen%26hl%3Dpl%26lr%3Dlang_en%
    257Clang_pl%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26selm%3D0152l
    ukb4c040ogv6fpt850agnnnu2jab1%25404ax.com%26rnum%3D1

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-10-26 19:33:05
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <-- PoPs --> wrote:

> [...]
    > mandacik 1000 zl ale opuscil na 400 ale ojciec sie uparl i nie
    > przyjol i nic nie podpisal - mam niec sprawe w sadzie grockim

    Twój ojciec popełnił duży bład. 400 zł za takie wykroczenie to pestka.
    Sąd grodzki może mu przywalic nawet 10 x tyle.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]