  • 11. Data: 2015-01-30 00:19:19
    Temat: Re: Poczta Polska doręczenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2015, re wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Problemem jest zmuszenie do ODBIORU korespondencji :)
    > Do wysyłania, owszem, może wystarczyć "elektronicznie".
    > ---
    > Więc jak korespondencja jest prowadzona ePuapem to właśnie jest normalna
    > awizacja.

    Jak niby?
    Pozywasz mnie "elektronicznie".
    I czekasz aż zechcę się gdzieś zalogować, tak?

    No to gratuluję.
    Jak mnie ZMUSISZ do odbioru korespondencji?

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2015-01-30 00:20:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2015, re wrote:

    > Ty byłeś kiedyś na jakimś procesie ? Ich uczestnicy są z reguły informowani
    > na rozprawach o terminach kolejnych.

    Ale ja po dobroci pytam, jak są informowani o tym, że W OGÓLE jakiś
    proces jest.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2015-01-30 21:45:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ale ja po dobroci pytam, jak są informowani o tym, że W OGÓLE jakiś
    > proces jest.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    zwykle ad acta :)

  • 14. Data: 2015-01-31 12:02:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    I czekasz aż zechcę się gdzieś zalogować, tak?

    No to gratuluję.
    Jak mnie ZMUSISZ do odbioru korespondencji?
    Nie da się zmusić do odbioru korespondencji. Można tylko umożliwić jej
    odebranie niezależnie od meldunku, przebywania itp itd. No i to rozwiązuje
    ePuap: dostajesz awizo i masz czas na odbiór. Nie musisz być na miejscu,
    zwalniać się z pracy by pocztę odebrać, wracać z urlopu, czekać aż sąd
    akurat będzie otwarty.

  • 15. Data: 2015-01-31 12:03:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > informowani na rozprawach o terminach kolejnych.

    Ale ja po dobroci pytam, jak są informowani o tym, że W OGÓLE jakiś
    Jak bądź

  • 16. Data: 2015-01-31 13:17:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Ale ja po dobroci pytam, jak są informowani o tym, że W OGÓLE jakiś

    Tobie chodzi jak rozumiem o pierwsze powiadomienie? W sparwie cywilnej
    przychodzi pozew (kopia). W sparwie karnej nie ma takiej możliwości, by
    postępowanie przed sądem nie było poprzedzone czynnościami

  • 17. Data: 2015-02-02 13:19:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 31 Jan 2015, re wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > ---
    > Jak bądź

    No i "doręcznie zastępcze" służy właśnie przymuszeniu do tego, aby
    adresat miał interes w odebraniu pisma.
    Idea słuszna, istniejące rozwiązanie takie sobie.
    Ale Ty chcesz usunąć ideę, nie rozwiązanie.

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2015-02-02 13:24:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 31 Jan 2015, re wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news"
    >
    > Jak mnie ZMUSISZ do odbioru korespondencji?
    > ---

    No i tyle.
    Więc trzeba wywrzeć taki nacisk, żeby "zainteresowany" wolał
    odebrać niż nie odebrać, bo nieodebranie nie da mu nic.

    > Można tylko umożliwić jej odebranie niezależnie od [...]

    Ale NIE CHODZI o UMOŻLIWIENIE, lecz o PRZYMUSZENIE do poniesienia
    sankcji za nieodebranie.
    Po to, aby pozwany nie miał interesu w nieodbieraniu pozwów.

    > No i to rozwiązuje ePuap: dostajesz awizo i masz czas na odbiór.

    Ty chyba spodziewasz się, że wszyscy w Polsce mają komputery
    i internet.

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2015-02-02 13:59:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-02-02 o 13:24, Gotfryd Smolik news pisze:
    > Ty chyba spodziewasz się, że wszyscy w Polsce mają komputery
    > i internet.
    Podobno statystycznie każdy ma komórkę. Może tą drogą? Statystycznie :->

    Maciek

  • 20. Data: 2015-02-02 23:46:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Feb 2015, Maciek wrote:

    > Podobno statystycznie każdy ma komórkę.

    STATYSTYCZNIE

    > Może tą drogą? Statystycznie :->

    Chcesz wprowadzić odpowiedzialnośc zbiorową?

    pzdr, Gotfryd