  • 1. Data: 2015-01-23 23:42:22
    Temat: Odsetki od odszkodowania?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Hmm, LOT mi wisi 600 euro (sam sie przyznal), ale nie spieszy sie z zaplatą.
    Od ktorego momentu mogę mu policzyć odsetki?

  • 2. Data: 2015-01-24 19:17:56
    Temat: Re: Odsetki od odszkodowania?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Jan 2015, witek wrote:

    > Hmm, LOT mi wisi 600 euro (sam sie przyznal), ale nie spieszy sie z zaplatą.
    > Od ktorego momentu mogę mu policzyć odsetki?

    Od momentu, w którym powinien był wypłacić odszkodowanie.
    Jak sądzę, jakieś terminy na rozpatrzenie reklamacji są w regulaminie,
    na to się zgodziłeś.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2015-01-25 04:32:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Od momentu, w którym powinien był wypłacić odszkodowanie.
    > Jak sądzę, jakieś terminy na rozpatrzenie reklamacji są w regulaminie,
    > na to się zgodziłeś.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Mial 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i twardo czekal 30 dni, po czym
    napisal, zeby im przyslac numer konta do przelewu.
    No to im policzyłem od nastepnego dnia po wyslaniu im konta do przelewu,
    zeby bylo "sprawiedliwie". No i cisza.
    No ale mi sie nie spieszy. Poczekam sobie.
    Az sie zdziwilem, ze sie nie szarpali. Przyznali sie za pierwszym razem.
    Chociaz cos za latwo to poszlo, czuje ze gdzies jest ten "hak". Tylko
    zastanawiam sie gdzie.

  • 4. Data: 2015-01-26 17:36:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witek wrote:

    > Az sie zdziwilem, ze sie nie szarpali. Przyznali sie za pierwszym razem.
    > Chociaz cos za latwo to poszlo, czuje ze gdzies jest ten "hak". Tylko
    > zastanawiam sie gdzie.

    Wiedzialem wiedzialem

    Nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobi.

    Nie proszę pana, nie dostaliśmy od pana do tej pory zadnego maila z
    numerem konta na ktory moglibysmy przeslac pieniadze, dlatego nie
    moglismy ich przelac.

  • 5. Data: 2015-01-26 18:59:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Nie proszę pana, nie dostaliśmy od pana do tej pory zadnego maila z
    > numerem konta na ktory moglibysmy przeslac pieniadze, dlatego nie

    Jesli znali dane wierzyciela, to mogli wysłać przekazem. On w ogóle nie
    musi mieć rachunku bankowego.

  • 6. Data: 2015-01-26 20:31:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2015, witek wrote:

    > Wiedzialem wiedzialem

    Tylko podejrzewałeś ;), acz słusznie ;)

> [...]
    > konta na ktory moglibysmy przeslac pieniadze, dlatego nie moglismy ich

    No to z braku dowodów z odsetek nici...
    Widocznie telefon lepszy :> (nie wiadomo, czy dzwoniący nagrywa)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2015-01-26 20:32:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2015, Robert Tomasik wrote:

    > Jesli znali dane wierzyciela, to mogli wysłać przekazem.
    > On w ogóle nie musi mieć rachunku bankowego.

    Racja.
    Ale pytaniem jest, czy "oni" mają jakiś kwit z którego wynika,
    że *chciał* na konto.

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2015-01-26 20:41:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Racja.
    > Ale pytaniem jest, czy "oni" mają jakiś kwit z którego wynika,
    > że *chciał* na konto.

    Oczywiście wyjaśnić powinien to sam pytający, tym nie mniej uważam za mało
    prawdopodobne, by z jednej strony domagał sie jawnie przesłania tego na
    rachunek bankowym, a z drugiej strony nie podał numeru ani zadnych innych
    danych, które pozwoliłyby na ewentualne ustalenie poprawnego numeru - bo
    błąd w podawaniu numeru jest możliwy

  • 9. Data: 2015-01-27 06:18:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jesli znali dane wierzyciela, to mogli wysłać przekazem. On w ogóle nie
    > musi mieć rachunku bankowego.

    Moze adresu nie mieli, przy kupowania biletow raczej sie nie podaje.
    Na pewno mieli numer telefonu i na pewno mogli rozpaczyc reklamacje w
    krocej niz ostatni dzien, tak zapewnic sobie czas na zdobycie informacji
    gdzie przekazać pieniądze.
    Rownie dobrze przy braku odpowiedzi z mojej strony przez 2 tygodnie
    mogliby sie postarac napiasc lub zadzwonic czy gdzie nie umarlem po drodze.

  • 10. Data: 2015-01-27 06:21:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Racja.
    > Ale pytaniem jest, czy "oni" mają jakiś kwit z którego wynika,
    > że *chciał* na konto.

    Nie mieli. To byla ich propozycja, a mi bylo po drodze.
    Ale to bylo z ich inicjatywy.

    Teraz zastanawiam sie po co pani chciala swift przy przelewie w euro i
    kot zapłaci bankom posredniczacym. Bo az nie wierzę, że w Polsce
    mogłoby być normalnie.

    Cięgnę z lotem drugą sprawę i coś co nie powinno zając dłużej niż 5
    minut ciągnie się juz 3 tygodnie bo "muszą doglebnie zbadac"