  • 1. Data: 2015-01-25 22:56:29
    Temat: Poczta Polska doręczenia
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    A dzisiaj napiszę o doręczeniach w Poczcie Polskiej.

    Tym razem ... przypadkiem udało mi się odebrać polecony po terminie
    odpowiednim do drugiej awizacji, ale ... żadnej awizacji nie było.

    Przypadkiem bo ... odbierałem za innego domownika list w terminie drugiej
    awizacji tego listu, której oczywiście też nie stwierdzono choć pierwsza
    akurat była.

    Czy awizacja niesądowych przesyłek rządzi się jakoś istotnie innymi prawami
    ?

  • 2. Data: 2015-01-26 20:52:43
    Temat: Re: Poczta Polska doręczenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 Jan 2015, re wrote:

    > Czy awizacja niesądowych przesyłek rządzi się jakoś istotnie innymi prawami ?

    Chyba nie.
    Ten powód przemawia przeciw wszelkim ograniczeniom w rejestracji wizyjnej
    obszarów prywatnych tudzież dostępnych publicznie - przedstawienie
    ciągłego zapisu 672 godzin poprzedzającyh upłynięcie terminu odbioru
    przesyłki powinno być BEZWZGLĘDNIE legalnym dowodem, że to nie
    wina odbiorcy :>

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2015-01-26 21:08:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > ciągłego zapisu 672 godzin poprzedzającyh upłynięcie terminu odbioru
    > przesyłki powinno być BEZWZGLĘDNIE legalnym dowodem, że to nie

    Taki dowód powinien być podstawą do przedstawienia zarzutu poświadczenia
    nieprawdy, jeśli gdzies napisano, ze awizowanej przesyłki nie podjęto.

  • 4. Data: 2015-01-28 19:34:31
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    potwierdzam, na poczcie pojawiłą się wolność europejska...
    totalny zament...

    dziwne, że paczek jeszcze nie gubią...

    awiza przychodzą po tygodniu od odebrania na poczcie...

    jest ostro - taka europa - wspólna wolna europa...

  • 5. Data: 2015-01-28 22:55:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

> [...]

    ciągłego zapisu 672 godzin poprzedzającyh upłynięcie terminu odbioru
    przesyłki powinno być BEZWZGLĘDNIE legalnym dowodem, że to nie
    ---
    Widzisz ... ja myślę, że w tych czasach to powinno być doręczenie ePuapem
    ... to pieprzenie o meldowaniach ... ech

  • 6. Data: 2015-01-28 22:57:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

> [...]

    Taki dowód powinien być podstawą do przedstawienia zarzutu poświadczenia
    nieprawdy, jeśli gdzies napisano, ze awizowanej przesyłki nie podjęto.
    Nie prościej wymagać faktycznego doręczenia zamiast zastępczego ?

  • 7. Data: 2015-01-29 13:10:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2015, re wrote:

    > Widzisz ... ja myślę, że w tych czasach to powinno być doręczenie ePuapem ...

    Problemem jest zmuszenie do ODBIORU korespondencji :)
    Do wysyłania, owszem, może wystarczyć "elektronicznie".

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2015-01-29 13:14:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2015, re wrote:

    > Nie prościej wymagać faktycznego doręczenia zamiast zastępczego ?

    Nie.
    Bo adresat będzie się ukrywał.
    "Mama powiedziała, że jak przyjdzie listonosz to mnie nie ma"
    :P
    To jest problem doręczania oskarżonym, obwinionym, wezwanym
    i dłużnikom.

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2015-01-29 19:03:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    Problemem jest zmuszenie do ODBIORU korespondencji :)
    Do wysyłania, owszem, może wystarczyć "elektronicznie".
    Więc jak korespondencja jest prowadzona ePuapem to właśnie jest normalna
    awizacja.

  • 10. Data: 2015-01-29 19:26:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    :P
    To jest problem doręczania oskarżonym, obwinionym, wezwanym
    Ty byłeś kiedyś na jakimś procesie ? Ich uczestnicy są z reguły informowani
    na rozprawach o terminach kolejnych.