  • 1. Data: 2015-01-24 12:09:50
    Temat: Prawo PRL vs RP
    Od: s...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=rg9AHHC__VY

    I komentarz rysunkowy:
    https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/05/
    transformacja-ustrojowa-andrzej-krauze.jpg

    Pzdr.

  • 2. Data: 2015-01-24 13:00:21
    Temat: Re: Prawo PRL vs RP
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-24 o 12:09, s...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=rg9AHHC__VY

    A wersji dla potrafiących czytać nie ma ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-01-24 13:03:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-24 o 13:00, RadoslawF pisze:

    > A wersji dla potrafiących czytać nie ma ?

    Trzeba by umieć pisać - za trudne.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-01-24 13:13:41
    Od: s...@g...com

    użytkownik RadoslawF napisał:

    > A wersji dla potrafiących czytać nie ma ?
    >

    > Pozdrawiam

    Nie, prostszej wersji juz nie ma, przykro mi.

    Gross pisze w "Sąsiadach", że Całka Migdal to kobieta.
    Moze ta lektura bedzie dla ciebie odpowiednia?

  • 5. Data: 2015-01-24 16:27:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-24 o 13:13, s...@g...com pisze:

    > Nie, prostszej wersji juz nie ma, przykro mi.

    Ja nie pytałem o wersję prostszą, ja pytałem o wersję
    pisaną.
    Ale widać wymaganie czytania ze zrozumieniem od kogoś
    kto tylko materiał wideo rozumie to za wiele.

    > Gross pisze w "Sąsiadach", że Całka Migdal to kobieta.

    A potrafisz wykazać co to ma wspólnego z podanym przez ciebie
    linkiem do reklam po którym jest podobno jakiś film ?

    > Moze ta lektura bedzie dla ciebie odpowiednia?

    Nie będzie, przeczytałem i do dzisiaj mam inne niż autor
    zdanie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-01-24 16:27:28
    Od: fifak <f...@g...com>

> [...]
    >

    > I komentarz rysunkowy:
    > https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/05/
    transformacja-ustrojowa-andrzej-krauze.jpg

    dobre!

  • 7. Data: 2015-01-24 16:42:27
    Od: fifak <f...@g...com>

> [...]
    >

    > I komentarz rysunkowy:
    > https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/05/
    transformacja-ustrojowa-andrzej-krauze.jpg

    uważam że dopóki nie wprowadzi się zasad: jeżeli urzędnik lub
    funkcjonariusz publiczny sprzeniewierzy się dla "korzyści" to na dwa
    kolana uklęknie i z tyłu dostanie strzała w potylicę, nie będzie w PL dobrze

  • 8. Data: 2015-01-24 16:46:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-24 o 16:42, fifak pisze:

> [...]
    > funkcjonariusz publiczny sprzeniewierzy się dla "korzyści" to na dwa
    > kolana uklęknie i z tyłu dostanie strzała w potylicę, nie będzie w PL

    Jest lepszy sposób niż chiński zamordyzm: "urzędnik nie ma kompetencji,
    aby coś zrobić, zatem nie ma pokusy, aby coś sprzeniewierzać".

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-01-24 16:57:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-01-24 16:46, Liwiusz wrote:
    > urzędnik nie ma kompetencji,
    > aby coś zrobić

    To się nazywa "państwo prawa" i nie działa poprawnie.

    Np. "Nie chcę budować tej drogi bez sensu, ale muszę bo takie jest
    prawo." (z mojego podwórka).

  • 10. Data: 2015-01-24 16:58:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To się nazywa "państwo prawa" i nie działa poprawnie.
    >
    > Np. "Nie chcę budować tej drogi bez sensu, ale muszę bo takie jest
    > prawo." (z mojego podwórka).

    Podkręć jasność.

    --
    Liwiusz