  • 1. Data: 2015-01-24 20:33:52
    Temat: eu/po konsumenci
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    tak się zastanawiam,
    sprzedałem jakiemuś pederaście z po/eu jakieś gówno na którym zarobiłem 13
    groszy...
    ten zarządał ode mnie fvat...
    powiedziałem, że nie wystawiam i chciałem oddać kasę i zrezygnowac z
    transakcji...
    a ten ścierwiarz zaczął mnie tu straszyć, co to będzie jak on nie dostanie
    pierdoły...

    no i czas na pytanie: na jakiej zasadzie ja mogę odmówić sprzedaży syfu
    pojebom z po/eu?

  • 2. Data: 2015-01-24 20:48:28
    Temat: Re: eu/po konsumenci
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-24 o 20:33, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    > dostanie pierdoły...
    >
    > no i czas na pytanie: na jakiej zasadzie ja mogę odmówić sprzedaży syfu

    No to powiedz, że nie jesteś VATowcem, w czym problem?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-01-24 22:01:59
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    A po co gadasz z pederastami.
    Sam sobie winny...

  • 4. Data: 2015-01-24 22:10:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.01.2015 o 22:01, Marek Wisniewski pisze:

    > A po co gadasz z pederastami.
    > Sam sobie winny...

    Ciągnie swój do swego?

    Głodnemu chleb na myśli?

    ;->

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 5. Data: 2015-01-25 02:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy N...@g...pl ...

> [...]
    > dostanie pierdoły...
    >
    > no i czas na pytanie: na jakiej zasadzie ja mogę odmówić sprzedaży

    Tak to jest jak pederasci biora sie za DG, nie umieja wyliczyc
    satysfakcjonujacej ceny, chca sprzedac poza pdatkami a potem maja do całego
    swiata pretensje...

    A jak jestes vatovcem to dlaczego miałbys nie wystawić faktury?

  • 6. Data: 2015-01-26 20:29:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 Jan 2015, Budzik wrote:

    > Użytkownik Ministerstwo Propagandy N...@g...pl ...

    [...]
> [...]
    > swiata pretensje...
    >
    > A jak jestes vatovcem to dlaczego miałbys nie wystawić faktury?

    Przecież wyjaśniłeś wyżej.
    Skoro zarobił 13 groszy, to koszt wystawienia f-ry "przeje" zysk.

    Mało kto się zastanawia, że biurokracja *KOSZTUJE*.
    A inna sprawa, że konieczność wystawienia f-ry to jest "ryzyko
    gospodarcze" które powinno być wliczone, jak napisałeś :>

    pzdr, Gotfryd