  • 41. Data: 2010-06-14 23:36:16
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Jun 2010, Liwiusz wrote:

    > Teoretycznie list polecony powinien mieć, ale co zrobić, jeśli taki
    > listonosz miałby danego dnia 100 listów po 1kg poroznosić bez samochodu?

    Jako osobnik doświadczony w walce z pocztą (jako instytucją, nie
    poszczególnymi pracownikami) oświadczam, że ku własnemu zdumieniu
    usłyszałem hasło "dowózka" przy okazji tematyki j.w., czyli listów
    "towarowych" (do 2 kg).
    A myślałem że nic mnie nie zdziwi :|

    > Są sytuacje, kiedy prawo rozmija się z życiem. Kiedyś wygrywało życie, obecnie
    > coraz częściej - niestety - prawo.

    Y tam, niewykluczone że lada rok z pocztą będzie jak z TPSA, gdzie to
    ostatnio piali hymny na ich cześć, na .pregierz? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2010-06-17 07:14:16
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czemu Tusk? Nie to, bym był jakimś jego wielbicielem, ale to nie tusk
    > wymyślił monopol poczty na przesyłki ponizej iluś tam gramów.

    Ale miało być tak cudownie a jest tak samo. Nawet bimbru nie można legalnie
    pędzić ;-)