  • 1. Data: 2010-06-08 10:29:29
    Temat: Poczta Polska
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Poczta Polska jest urzędem, zatem czy podlega pod KPA?

    I od razu ciekawy przypadek z gatunku standardowego postępowania.

    W ubiegły piątek odbieram list polecony na podstawie awizo.

    W poniedziałek mam kolejne awizo, tym razem powtórne.
    Nie wiem, na jaki list, bo nadawcy na awizo nie ma, wiec udaje się na
    pocztę.
    Tam godzinę panie z poczty szukają listu i okazuje się, ze to ten
    odebrany w piątek.

    Podobno wszystko w porządku, bo awiza na nieodebrane listy są
    wypisywane w piątek rano, a roznosi je listonosz w poniedziałek.
    Listonosz listów nie nosi, więc jeśli ktoś odbierze list w piątek
    wieczorem, to w poniedziałek dostanie awizo na ten sam list...

  • 2. Data: 2010-06-08 10:34:11
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    VoyteG pisze:
> [...]
    > Listonosz listów nie nosi, więc jeśli ktoś odbierze list w piątek
    > wieczorem, to w poniedziałek dostanie awizo na ten sam list...

    Urwało Ci post w połowie, czy to już koniec?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-06-08 10:41:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 08 Jun 2010 03:29:29 -0700, VoyteG napisał(a):

    > Poczta Polska jest urzędem, zatem czy podlega pod KPA?

    Nie jest urzędem, jest przedsiębiorstwem specjalnej troski. Kpa nie ma
    zastosowania.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 4. Data: 2010-06-08 10:48:56
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 8 Cze, 12:34, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Urwa o Ci post w po owie, czy to ju koniec?

    Koniec, bo słów mi zabrakło :-)

  • 5. Data: 2010-06-08 10:51:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    VoyteG pisze:

    > Koniec, bo słów mi zabrakło :-)

    Ale o co właściwie chodzi? Żyjesz w tym kraju od urodzenia i taka
    drobnostka Cię dziwi? U mnie na poczcie przynajmniej byłoby o godzinę
    szybciej, bo listy mają wklepane do komputera.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-06-08 10:53:28
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 8 Cze, 12:51, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > VoyteG pisze:

    >    Ale o co w a ciwie chodzi? yjesz w tym kraju od urodzenia i taka
    > drobnostka Ci dziwi? U mnie na poczcie przynajmniej by oby o godzin
    > szybciej, bo listy maj wklepane do komputera.

    Dziwi mnie, ze listonosz niesie awizo, na list już odebrany

  • 7. Data: 2010-06-08 10:54:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    VoyteG pisze:

    > Dziwi mnie, ze listonosz niesie awizo, na list już odebrany

    Mnie by dziwiło, gdyby po odebraniu listu w piątek wieczorem, panie
    szukałyby awiza w torbie listonosza.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-06-08 11:11:12
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 8 Cze, 12:54, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Mnie by dziwi o, gdyby po odebraniu listu w pi tek wieczorem, panie
    > szuka yby awiza w torbie listonosza.

    To listonosz powinien wziąć list i wystawić awizo dopiero wtedy,
    jeśliby kogoś nie zastał

  • 9. Data: 2010-06-08 11:13:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    VoyteG pisze:

    > To listonosz powinien wziąć list i wystawić awizo dopiero wtedy,
    > jeśliby kogoś nie zastał

    Jeszcze dziwniejsze - listonosz nie ma ani w zwyczaju ani obowiązku
    targać powtórnie listu poleconego. Awizo powtórne się wystawia, a list
    czeka na poczcie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-06-08 11:38:59
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 08 Jun 2010 13:13:38 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Jeszcze dziwniejsze - listonosz nie ma ani w zwyczaju ani obowiązku
    > targać powtórnie listu poleconego. Awizo powtórne się wystawia, a list
    > czeka na poczcie.

    To akurat nie jest dziwne, tylko logiczne. Co byś powiedział gdybyś
    zgłosił się na pocztę z pierwszym awizem i usłyszał, że nie mogą ci wydać
    przesyłki, bo znajduje się właśnie w torbie listonosza?