    From: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pochód marszowy
    Date: Sat, 10 Nov 2018 23:11:03 +0200

    Pani Zdanowska powiedziała, że ta Polska już nie jest jej Polską.
    Tak się składa, że ja mam takie samo odczucie.
    Nie przypominam sobie, żeby np. na pochodach pierwszomajowych było widać
    jakąś milicję. Kultura, uśmiech, mili ludzie i przede wszystkim spokój.
    Modziutka byłam i 2 razy na pochód poszłam-dla relaksu. Raz chciałam
    dołączyć do siostry, która szła z Ministerstwem Szkolnictwa Wyższego,
    ale ich nie znalazłam to jacyś mili ludzie mnie zaprosili do swojego
    grona, dali kwiatka i tak sobie szliśmy i wesoło rozmawialiśmy. W
    pochodach szły także różne zespoły taneczne -z Politechniki i innych
    uczelni. Śpiewali i tańczyli, czyli przy okazji było wspaniałe widowisko.
    Najczęściej oglądałam w telewizji i jak babcię kocham nie widziałam
    żadnej milicji, bo nie była potrzebna.
    A teraz barierki ze strachu przed bandytami, policja, CBŚ (czy coś w tym
    rodzaju), Żandarmwria. Po co nam sieją strach i niepokój. Jak się boją
    to niech siedzą w domach i nie wychodzą na ulice się afiszować. Ja czuję
    wojnę, czuję wrogość Polaka do Polaka, Człowieka do Człowieka oraz
    Fałsz. ;-(

    --
    animka