  • 21. Data: 2005-05-10 20:22:19
    Temat: Re: [PoRD] Znak D-19 (Postój TAXI) Czy jest równoznaczny z B-36 ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:d5r41m$3o3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ALe czy ISTNIEJE zakaz zatrzymania się w takim miejscu?

    Moim zdaniem tak, tym nie mniej nie jest to równoznaczne ze znakiem
    zakaz zatrzymywania się i postoju.

  • 22. Data: 2005-05-11 07:54:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Moim zdaniem zakaz ów wyrażono pisząc, ze to miejsce przeznaczone tylko
    > i wyłącznie dla taksówek. Jak tylko dla nich, to nie dla innych.

    Robercie, cytuję:

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRÓW INFRASTRUKTURY ORAZ SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
    z dnia 31 lipca 2002 r.
    w sprawie znaków i sygnałów drogowych.
    (Dz. U. z dnia 12 października 2002 r.)

    "
    § 53. 1. Znak D-19 "postój taksówek" oznacza miejsce
    przeznaczone na postój taksówek osobowych, z wyjątkiem taksówek
    zajętych.
    2. Znak D-20 "koniec postoju taksówek" oznacza miejsce, w którym
    kończy się postój taksówek; jeżeli na postoju taksówek nie
    umieszczono znaku D-20, to kończy się on w odległości nie
    większej niż 20 m przed znakiem D-19.
    3. Umieszczony dodatkowo na znakach D-19 i D-20 napis "Bagażowe"
    wskazuje, że znaki te dotyczą taksówek bagażowych. Przepisy ust.
    1 i 2 stosuje się odpowiednio."

    Nie ma w żaden sposób narzuconej tu "wyłączności"
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 23. Data: 2005-05-11 08:48:47
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Zbrodniarz drogowy wg SM napisał(a):

    > Czy D19 jest równoznaczne z B36 ?

    a nie bylo przypadkiem tak ze na danym odcinku obowiazywal b36, a postoj
    taksowek wylacza dany odcinek z pod jego wladania wlasnie tylko dla taxi?

    jesli tak bylo to slusznie chcieli cie ukarac, bo skoro nie byles
    taksowka to zlamales zakaz

    sprawdz czy przed postojem na danym odcinku drogi stoi b36

  • 24. Data: 2005-05-11 09:09:35
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    SzerszeN napisał(a):

> [...]
    > taksowek wylacza dany odcinek z pod jego wladania wlasnie tylko dla taxi?
    > jesli tak bylo to slusznie chcieli cie ukarac, bo skoro nie byles

    Właśnie nie było (dok fot mam ;))

    > sprawdz czy przed postojem na danym odcinku drogi stoi b36

    NIE STOI ... i specjalnie to ofociłem żeby mieć linię obrony.

  • 25. Data: 2005-05-11 12:15:34
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > NIE STOI ... i specjalnie to ofociłem żeby mieć linię obrony.

    jesli tak ;) to jestem ciekaw co dalej
    czekamy na relacje i powodzenia

  • 26. Data: 2005-05-11 12:24:28
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    SzerszeN napisał(a):

    > jesli tak ;) to jestem ciekaw co dalej
    > czekamy na relacje i powodzenia

    Na razie byłem w SM na złożeniu zeznań.
    Podsumowano moje zeznania w stylu : Że takich cwaniaków jak ty ....

    Grzecznie uciąłem i poprosiłęm o mniej "osobistych uwag" , bo
    póki co ja zwykłemu krawężnikowi , i to nie z policji tylko
    straży wiejskiej nie wypominam , że rżnie twardziela ala
    strażnik teksasu ;)

    W zeznaniach krótko zakomunikowałem, że nie przyznaję się do
    zarzucanego mi czynu , który miałby być popełniony przez
    zatrzymanie pojazdu w miejscu gdzie jest to zakazane, gdyż
    miejsce postoju pojazdu było oznaczone znakiem D19 zaliczającym
    się do znaków informacyjnych a w okolicy i na dojeździe od ulicy
    głównej nie było "strefowych znaków zakazu" czy jakichkolwiek
    innych znaków nakazu bądź zakazu, które parkować by mi nie
    pozwalały. ...

    Strasznik byłbardzo nie w sosie, że zażądałęm sobie pisania
    zeznań wg dokładnie moich słów .. .bo co zmieniał formę zapisu
    (w odniesieniu do słów) informowałem, że będzie zmuszony to sam
    podpisać, ja napiszę, że zeznania w tej formie (inne niż moje)
    zostały wymuszona na mnie groźbą użycia przemocy ;) Ubaw
    byłprzedni ...

    Tak poza tematem - wyjawi mi ktoś, skąd ta mania i u policjantów
    i SM tworzenia zdań przez co wyręczają zeznającego ? MNie szlag
    trafia w takich syt:

    "- O której godzinie Pan tam był?
    - o 19." - tak wyglądał pytanie i odpowiedź ... a do protokołu
    przesłuchania piszą:

    "Potwierdzam, że tego i tego dnia przebywałem na miejscu
    zdarzenia w okolicy godziny dziewiętnastej ..."

    To jakaś mania , udowodnienia umiejętności zdań z błędami pisania ?

    Pozdr, i raportował będę co dalej ;)
    Na razie mam "sygnaturkę" .. gdy poprosiłem o siakiś znak sprawy
    pan podał mi sygnaturę brzmiącą dokładnie:

    "478" ... Liczbę oczywiście zamieniłem, ale nawet nie traktują
    tego jako liczbę dziennika (siakiegoś) ani nie mają nazwy w sygn
    sugerującej orientacyjnie czego sprawa dotyczy ;) etc ...

  • 27. Data: 2005-05-11 18:56:24
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >Moim zdaniem zakaz ów wyrażono pisząc, ze to miejsce przeznaczone tylko
    >i wyłącznie dla taksówek. Jak tylko dla nich, to nie dla innych.
    Tyle, ze w rozporzadzeniu napisanie inaczej, czyli jest to tylko Twoje
    zdanie, a nie zapis prawa :-)

    >Moim zdaniem tak, tym nie mniej nie jest to równoznaczne ze znakiem
    >zakaz zatrzymywania się i postoju.
    I znów brak poparcia konkretnym przepisem, pomijając fakt, że nie
    istnije taki znak "zakaz zatrzymywania się i postoju" ;-)

    Artur Golański

  • 28. Data: 2005-05-11 19:39:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:d5sduo$2tc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    Robert Tomasik napisał(a):

    Nie ma w żaden sposób narzuconej tu "wyłączności"

    Spróbujemy metodą pytań pomocniczych. Dla kogo jest przeznaczone to
    miejsce? - dla taksówek "wolnych".

    Czy nasz pytający był taksówką "wolną"? - nie

    To mógł parkować? - nie

    i to by było na tyle.

  • 29. Data: 2005-05-11 19:43:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > To mógł parkować? - nie

    To, co nie jest zabronione, jest dozwolone.

    M.

  • 30. Data: 2005-05-12 07:31:56
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Tak poza tematem - wyjawi mi ktoś, skąd ta mania i u policjantów i SM
    > tworzenia zdań przez co wyręczają zeznającego ? MNie szlag trafia w
    > takich syt:

    widac jakies spiecjalne szkolenia z tego zakresu przechodza, wszystko to
    wtedy brzmi bardziej malowniczo i fachowo :)