  • 11. Data: 2019-04-15 00:47:23
    Temat: Re: Pisanie na forum
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > OD admina możesz co najwyżej dostać adres IP, co osobę pytającą do
    > ustalenia personaliów autora niewiele przybliża.

    adres IP to każdy może sobie ustalić w usenecie:)

    a brudas25@ sam obraża innych swoim nickiem:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 12. Data: 2019-04-15 01:07:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > OD admina możesz co najwyżej dostać adres IP, co osobę pytającą do
    > ustalenia personaliów autora niewiele przybliża.

    A dlaczego założyłeś że to forum bez rejestracji?
    [ Wtedy _przynajmniej_ powinien być dodatkowo zweryfikowany adres email ]

    Zaś adres IP może być przydzielony na stałe albo "dość świeży" tam
    gdzie nie jest zmieniany "codziennie lub częściej".

    To że chyba+ w 80% przypadków wyjdzie na twoje co do przydatności adresu
    IP nie znaczy że nie warto sprawdzać prze paręnaście minut tych 20%.

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2019-04-15 01:13:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 01:07, A. Filip pisze:

> [...]
    > To że chyba+ w 80% przypadków wyjdzie na twoje co do przydatności adresu
    > IP nie znaczy że nie warto sprawdzać prze paręnaście minut tych 20%.

    OK! Dostaniesz nawet świeży adres IP. Co to da cywilowi? Albo sam adres
    e-mail?

  • 14. Data: 2019-04-15 01:21:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > OK! Dostaniesz nawet świeży adres IP. Co to da cywilowi? Albo sam adres
    > e-mail?

    Robercik, co zaczął ostro strzelać w 1982 pyta się co to da cywilowi,
    czyli nadal uważa się za nie-cywila, a wiadomo co było w
    1982:)))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 15. Data: 2019-04-15 01:22:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-14, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > OK! Dostaniesz nawet świeży adres IP. Co to da cywilowi? Albo sam adres
    > e-mail?

    Albo niech i niecywilowi i w dodatku jedno i drugie. To wyłącznie
    uprawdopodobni, a nie wskaże. No chyba, że to jakiś samotnik, albo
    udałoby się znaleźć korelację pomiędzy czasem wpisu, a czasem
    przebywania tej osoby w domu i bez obecności innych osób. I też może nie
    wystarczyć. A przeciez to może być torowiec :) To też się czasami da,
    ale już trudniej :)

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2019-04-15 01:25:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 01:22, Mar-cin Deb-owski pisze:
    > Albo niech i niecywilowi i w dodatku jedno i drugie. To wyłącznie
    > uprawdopodobni, a nie wskaże. No chyba, że to jakiś samotnik, albo
    > udałoby się znaleźć korelację

    korelacja, trudne pojęcie, za trudne dla Mar-cina, który używa go w
    sytuacjach nieprzystających do definicji:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 17. Data: 2019-04-15 10:29:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > przebywania tej osoby w domu i bez obecności innych osób. I też może nie
    > wystarczyć. A przeciez to może być torowiec :) To też się czasami da,

    Wiesz, ustalnie domu, z którego to wyszło wiele ułatwia. Zwłaszcza,
    gdyby dopaść ten konkrtny komputer, bo wówczas łatwo można prześledzić,
    co w tym czasie było robione. Logowania do serwisów społecznościowych,
    operacje bankowe. W nowszych systemach ludzie si logują z indywidualnych
    kont użytkownika, bo mają własne ustawienia, a to pozwala czasem na
    identyfikację. Ale nadal nie wiem, na co to osobie nie dysponującej
    uprawnieniami organów ścigania.

    Taka osoba prędzej ustali sobie sparwcę wdając się z nim w dyskusję.
    Pytając o coś itd.

  • 18. Data: 2019-04-15 13:39:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-15, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > kont użytkownika, bo mają własne ustawienia, a to pozwala czasem na
    > identyfikację. Ale nadal nie wiem, na co to osobie nie dysponującej

    Panie Władzo, zostawiłem otwartą sesję i poszedłem zrobić dwójkę. W domu
    jest jeszcze troje domowników. I co teraz?

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2019-04-15 14:53:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-04-14 o 15:40, u2 pisze:
    > Jcek purysta językowy ? pytania się mnożą:))))))))

    Mnie też to razi choć fanatykiem gramatyki nie jestem ;-) a i kiedyś
    natknąłem się na jakiegoś flejma w którym uzasadniano istnienie takiej
    spacji ;-)

  • 20. Data: 2019-04-15 15:06:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Apr 2019 14:53:46 +0200, z napisał(a):

    > Mnie też to razi choć fanatykiem gramatyki nie jestem ;-) a i kiedyś
    > natknąłem się na jakiegoś flejma w którym uzasadniano istnienie takiej
    > spacji ;-)

    Cieszę się z poparcia ale proszę, nie wyciągaj mi półgłówka u2 z KF-a :)
    --
    Jacek
    I hate haters.