  • 1. Data: 2019-04-16 07:18:21
    Temat: Co z tajemnica narady sedziowskiej?
    Od: ń <k...@t...sie>

    Nie jestem ani za ani przeciw tajemnicy narady, jednakże na dzień dzisiejszy ona
    obowiązuje, a po raz kolejny podawane są poglądy
    składu sędziowskiego:
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/smierc-17-latka-ugod
    zonego-nozem-zbigniew-ziobro-bedzie-apelacja/ky7lhpq
    Podejrzewam, że to sędziowie "etatowi" podają wyniki narad gdy im to akurat pasuje
    ("to nie my, to ławnicy"), a ławnicy za podobne
    lub rzekome ujawnienie są przez sędziów wnioskowani do usunięcia z listy (przykładowo
    ławnik orzekający w głośnej sprawie
    alimentacyjnej pewnego aktora).
    I nie piszę tu o procedurze zdania odrębnego, do składania którego zresztą ławnicy są
    również zniechęcani.

  • 2. Data: 2019-04-16 16:12:10
    Temat: Re: Co z tajemnica narady sedziowskiej?
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.04.2019 o 07:18, ń pisze:
> [...]
    > aktora).
    > I nie piszę tu o procedurze zdania odrębnego, do składania którego

    ofiara widać sama była sobie winna :

    "Sprawę śmierci Patryka P. szeroko opisywał "Express Bydgoski". Jak
    podawał portal, oskarżony 18-letni Wojciech M. miał stanąć w obronie
    jednego ze swoich kolegów, który został wcześniej zaatakowany przez
    pijanego Patryka P."

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 3. Data: 2019-04-16 16:13:50
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-16 o 07:18, ń pisze:
> [...]
    > aktora).
    > I nie piszę tu o procedurze zdania odrębnego, do składania którego

    Ale wiesz przygłupie, że po wydaniu wyroku sąd podaje ustnie motywy
    uzasadnienia?
    Naprawdę musisz z każdym postem obnażać bezmiar swojego debilizmu?

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2019-04-16 19:08:05
    Od: ń <k...@t...sie>

    Jesteś sqrwysonnie jeszcze głupszy od Animki jeżeli uważasz, że w uzasadnieniu sąd
    podaje wyniki "głosowania" składu.

    -----