  • 11. Data: 2019-08-23 10:33:03
    Temat: Re: Piotr Woźniak-Starak nie żyje
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wideo naszego rodaka jadącego na rowerze przez rogatki i bezurazowo walącego łbem w
    pędzące Pendolino obiegło świat.
    A ten gdzieś obiegł?

    -----

  • 12. Data: 2019-08-23 11:29:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia 22 Aug 2019 17:59:47 GMT, Budzik napisał(a):

    >Był producentem filmowym (m.in. Bogowie i Sztuka Kochania), o czym
    >zresztą
    >nie miałem pojęcia. Z Wikipedii wynika, że był szeroko znany w
    >wąskich
    >kręgach, więc kumple o piszą o jego śmierci. Gdyby utopił się
    >Iksiński nic
    >by ich to nie obeszło.

    W jaskini w Tatrach sie wlasnie utopilo czy zamarzlo dwoch
    grotolazow - i media sie interesuja, mimo ze nawet nie wiedza jak sie
    nazywaja.

    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Wo%C5%BAniak-St
    arak

    No byl mezem Agnieszki dawniej Szulim, wiec krag zainteresowanych
    rosnie :-)

    J.

  • 13. Data: 2019-08-23 11:48:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >ja wiem kto to... Ja pytam skad to halo...

    No czesciowo wlasnie z tego. Jakby wypadl Jan Nowak, to
    zainteresowanie byloby mniejsze.

    >osiagniecia artystyczne? Przytoczysz? Tak z pamieci...

    Teraz to juz wszedzie trabia, ale wczesniej pewnie bym nie dal rady.
    Tym niemniej "producent filmow " to brzmi dumnie i mozna wymienic
    jakich,
    a sredni programista juz mniej dumnie, szczegolnie jesli nawet nie
    mozna ustalic co za programy pisal ...

    >A pamietasz poprzedni? Juz zakonczyli sprawe?

    Chyba jeszcze nie ... ale to znow ten sam schemat - jest news, jest
    zainteresowanie.
    Potem zainteresowanie pismakow znika.
    Temat zawsze mozna wznowic, ale ktos musi przypomniec.

    J.

  • 14. Data: 2019-08-23 11:54:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-23 o 11:29, J.F. pisze:
    > W jaskini w Tatrach sie wlasnie utopilo czy zamarzlo dwoch grotolazow -
    > i media sie interesuja, mimo ze nawet nie wiedza jak sie nazywaja.
    Zawsze słychać, że idą po żywych. Tutaj odstąpiono trochę od tej reguły.
    Tego drugiego nie znaleźli.

    Robert

  • 15. Data: 2019-08-23 11:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > zastanów się, czy piszesz z sensem, jak nie, to lepiej nie
    > pisz:))))))))

    Zebyś ty sie tylko do własnych rad zastosował... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 16. Data: 2019-08-23 12:27:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Zawsze słychać, że idą po żywych. Tutaj odstąpiono trochę od tej
    >reguły.

    Przez pare dni szli.

    >Tego drugiego nie znaleźli.

    Czyli moze jeszcze zyje.

    J.

  • 17. Data: 2019-08-23 13:01:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie to ciekawi z innego punktu widzenia:
    Nieograniczony budżet, a tak dać d... .
    Bardzo droga ochrona (tylu miał wrogów??), a samemu się rozjechać przez kierowaną
    przez siebie samego motorówkę.
    Przez sodówkę nie zapiąć zrywki, nie założyć w nocy kamizelki (no przez rozjechaniem
    by nie uchroniła, a czasem wręcz odwrotnie nie
    pozwoliłaby zanurkować przed jadącą na nas motorówką).
    Nie pomyśleć o 'zrywce' wifi (są podobne dla samotników), mieć lokalizator w
    telefonie w ubraniu a nie w zegarku na ręku.
    Mieć żonę, a obstawiać panienkę to najmniej NTG ;-)

    -----

  • 18. Data: 2019-08-23 15:19:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-23, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Przez pare dni szli.

    > Czyli moze jeszcze zyje.

    Nie. Znaleźli już.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2019-08-23 15:48:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    pl...

    > Nie. Znaleźli już.

    Z tego co czytam to nie.

    "Na razie widziano ciało tylko jednego ze speleologów. - Wszystko na to
    wskazuje, że nieopodal będzie ten drugi poszukiwany grotołaz"

    https://www.tvn24.pl/tatry-grotolazi-z-jaskini-wielk
    iej-snieznej-nie-zyja,963384,s.html

    Robert

  • 20. Data: 2019-08-23 16:26:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Mnie to ciekawi z innego punktu widzenia:
    >Nieograniczony budżet, a tak dać d... .
    >Bardzo droga ochrona (tylu miał wrogów??)

    Nie trzeba wrogow - wystarczy ze pare osob pomysli, ze warto go porwac
    dla okupu.

    J.