  • 21. Data: 2019-08-23 21:09:27
    Temat: Re: Piotr Woźniak-Starak nie żyje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-23, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    pl...

    > Z tego co czytam to nie.
    >
    > "Na razie widziano ciało tylko jednego ze speleologów. - Wszystko na to
    > wskazuje, że nieopodal będzie ten drugi poszukiwany grotołaz"
    >
    > https://www.tvn24.pl/tatry-grotolazi-z-jaskini-wielk
    iej-snieznej-nie-zyja,963384,s.html

    Hmmm. Czytałem w okolicach Wyborczej art. gdzie napisano, że dotarli do
    pierwszego ciała, a drugie widzą i jest w pozycji wskazujące, że ta
    osoba nie żyje. W tej chwili takiego stwierdzenia już nie widzę. Może
    ktoś coś palnął i skorygowano.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2019-08-23 21:35:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.08.2019 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > Zebyś ty sie tylko do własnych rad zastosował... ;-P

    teraz leci w w TV wpolsce.pl program o tym wybitnym Polaku, 39 lat to
    już niemało w dzisiejszych czasach, pytania się mnożą odnośnie Jego
    dziwnej śmierci
    --
    I love love

  • 23. Data: 2019-08-23 21:48:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > pierwszego ciała, a drugie widzą i jest w pozycji wskazujące, że ta
    > osoba nie żyje. W tej chwili takiego stwierdzenia już nie widzę. Może

    Mogli to inaczej podać do wiadomości. Że dotarli, nie żyje ale dalej
    działają. Tak jakby morale podupadło. Dziwne, dlaczego przystopowali?
    Koszty?
    A gdyby dawał oznaki życia?

    https://www.tvn24.pl/tatry-koledzy-grotolaza-zaginio
    nego-w-jaskini-wielkiej-snieznej-prosza-o-wznowienie
    -akcji,963557,s.html

    Robert

  • 24. Data: 2019-08-23 21:49:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.08.2019 o 10:09, tracz pisze:
    > Był producentem filmowym (m.in. Bogowie i Sztuka Kochania), o czym zresztą
    > nie miałem pojęcia.

    wyjątkowo tracz przyznał się do swojej niewiedzy:)))))))))))))))))))))))

    --
    I love love

  • 25. Data: 2019-08-23 22:59:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-23 o 00:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > Sprobuj podkrecic jasnosc wypowiedzi.
    > Kwestia przemawiajaca za rozdmuchiwaniem to bardziej to jezioro czy
    > bardziej moc silnika w tej motorówce?

    Spodziewałem się, że padnie "pytania się mnożą"
    i się nie pomyliłem.

  • 26. Data: 2019-08-23 23:15:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.08.2019 o 22:59, cef pisze:
    > Spodziewałem się, że padnie "pytania się mnożą"
    > i się nie pomyliłem.

    ale ale tylko głupek może nie zadawać celnych pytań i nie mieć żadnych
    wątpliwości:)

    --
    I love love

  • 27. Data: 2019-08-23 23:42:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-23 o 23:15, u2 pisze:

    > ale ale tylko głupek może nie zadawać celnych pytań i nie mieć
    > żadnych wątpliwości:)

    To zadaj głupku pytanie.

  • 28. Data: 2019-08-23 23:48:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.08.2019 o 23:42, cef pisze:

    > To zadaj głupku pytanie.

    zmień kodowanie cef:)

    --
    I love love

  • 29. Data: 2019-08-24 11:23:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-23 o 23:48, u2 pisze:

    > zmień kodowanie cef:)

    Na jakie?

  • 30. Data: 2019-08-24 14:00:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-23, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    >>

    > Mogli to inaczej podać do wiadomości. Że dotarli, nie żyje ale dalej
    > działają. Tak jakby morale podupadło. Dziwne, dlaczego przystopowali?

    Oficjalnie, niechęć do ryzykowania życiem ratowników.

    > A gdyby dawał oznaki życia?
    >
    > https://www.tvn24.pl/tatry-koledzy-grotolaza-zaginio
    nego-w-jaskini-wielkiej-snieznej-prosza-o-wznowienie
    -akcji,963557,s.html

    Powtórzyło się co zniknęło:
    6674,topr-informuje-o-prawdopodobnym-odnalezieniu-ci
    ala-drugiego.html

    "Jan Krzysztof, naczelnik TOPR, przekazał, że na podstawie analizy zdjęć
    wykonanych przez ratownika, który był najbliżej miejsca, gdzie
    zidentyfikowano pierwsze ciało, można wywnioskować, że obok znajduje się
    również ciało drugiego grotołaza. - Chcemy przekazać te informacje,
    które mamy na ten temat, w związku z dużymi naciskami, które się
    pojawiają - powiedział naczelnik."

    Ociupinkę w innym stylu, ale ten sam przekaz.

    Może własnie o to chodzi z tym przystopowaniem - są wewnętrznie
    przekonani, że nie żyje (np. bo te ciuchy), ale też wiedzą, że to nie
    jest zbyt twardy dowód.

    --
    Marcin