  • 1. Data: 2019-08-20 20:42:20
    Temat: Czy sad moze wydac nakaz zaplaty w oparciu o dowód z przesluchania swiadków?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Sąd może wydać nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym w oparciu o dowód z
    przesłuchania stron lub świadków":
    www.podatki.biz/artykuly/20_8.htm

  • 2. Data: 2019-08-20 21:05:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-08-20 o 20:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > "Sąd może wydać nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym w oparciu o
    > dowód z przesłuchania stron lub świadków":
    > www.podatki.biz/artykuly/20_8.htm

    Nie mamy płatnego dostępu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-08-21 01:26:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U mnie ten link otwiera się normalnie (Opera).
    Poza tym w okienku piszą:
    "DOSTĘP DO PEŁNEJ TREŚCI SERWISU WWW.PODATKI.BIZ JEST BEZPŁATNY
    WYMAGANE JEST JEDNAK ZALOGOWANIE DO SERWISU.
    UŻYTKOWNICY ZALOGOWANI MOGĄ RÓWNIEŻ DODAWAĆ KOMENTARZE."

    -----