  • 1. Data: 2019-08-22 12:58:18
    Temat: Rzecznik dyscyplinarny sędziów reaguje na publikację Onetu
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/kryminal/460331-rzecznik-dyscyp
    linarny-sedziow-reaguje-na-publikacje-onetu

    Rzecznik dyscyplinarny reaguje na publikację Onetu. Wyjaśni kwestię
    korzystania z mediów społecznościowych przez sędziów

    Rzecznik dyscyplinarny sędziów podjął w środę wstępne czynności
    wyjaśniające w sprawie korzystania przez sędziów z mediów
    społecznościowych. Zamierza ustalić, czy doszło do uchybienia godności
    urzędu.

    CZYTAJ TAKŻE: Premier Morawiecki reaguje na tekst Onetu: Zażądałem
    wyjaśnień od ministra Ziobry. Na pewno trzeba zawsze wysłuchać dwóch stron

    Kolejna publikacja o Emilii i Ministerstwie Sprawiedliwości. Jest szybka
    reakcja: Ziobro skrócił delegację sędziego Iwańca w resorcie

    O podjęciu czynności w sprawie korzystania przez sędziów z portali
    społecznościowych Rzecznik Dyscyplinarny Sędziów Sądów Powszechnych
    Piotr Schab poinformował w komunikacie.

    W dniu dzisiejszym zarządziłem o podjęciu wstępnych czynności
    wyjaśniających (...) zmierzających do ustalenia, czy postępowanie sędziów
    sądów powszechnych, wbrew przepisowi (...) nakazującemu im wstrzemięźliwe
    korzystanie z mediów społecznościowych, mogło stanowić o wyczerpaniu
    znamion przewinienia dyscyplinarnego z art. 107 par. 1 Prawa o ustroju
    sądów powszechnych

    -- czytamy w komunikacie rzecznika.

    Przepis ten stanowi, że sędzia odpowiada dyscyplinarnie za przewinienia
    służbowe, w tym za oczywistą i rażącą obrazę przepisów prawa i
    uchybienia godności urzędu.

    Sprawa aktywności sędziów w mediach społecznościowych jest jednym z
    głównych wątków historii podanej w poniedziałek przez portal Onet.pl.
    Portal ten opisał, że wiceszef MS Łukasz Piebiak utrzymywał w mediach
    społecznościowych kontakt z kobietą o imieniu Emilia, która miała
    prowadzić akcje dyskredytujące niektórych sędziów, m.in. szefa Iustitii
    prof. Krystiana Markiewicza. Działania Emilii miały polegać na
    anonimowym rozsyłaniu, m.in. do mediów i sędziów, kompromitujących
    materiałów. Miało się to odbywać za wiedzą wiceministra.

    Po tych doniesieniach Piebiak poinformował w oświadczeniu przesłanym
    PAP, że podał się do dymisji.

    We wtorek wieczorem Onet opublikował kolejny artykuł, w którym napisał,
    że współpracownik Łukasza Piebiaka, sędzia Jakub Iwaniec, ,,dostarczał
    internetowej hejterce Emilii haki na Krystiana Markiewicza, szefa
    stowarzyszenia Iustitia".

    W korespondencji podawał dokładne informacje o dziecku Markiewicza,
    a także wysyłał telefony jego rzekomej kochanki i jej męża

    -- podał portal. Rzecznik rządu Piotr Müller poinformował w środę w
    rozmowie w Rp.pl, że minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro skrócił
    delegację sędziego Jakuba Iwańca w resorcie.

    tkwl/PAP

    autor: Zespół wPolityce.pl

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-08-22 14:22:48
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-08-22 o 12:58, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-08-22 15:12:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 22 Aug 2019 14:22:48 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    > czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    On to robi dla Ojczyzny, zupełnie jak Mała Emi, więc byle co go nie złamie.
    Rodzina Ziobrano ma przejściowe kłopoty, ale poświęcą dla sprawy kilku
    towarzyszy, a potem pomaszerują dalej ku świetlanej przyszłości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2019-08-22 15:32:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.08.2019 o 15:12, tracz pisze:
    > "Przez stulecia Kościół święty był ofiarą prześladowań, z wolna
    > pomnażających szeregi bohaterów, którzy wiarę chrześcijańską pieczętowali
    > własną krwią; ale dzisiaj piekło wspiera straszniejszy jeszcze oręż przeciw
    > Kościołowi, zdradliwy, banalny i szkodliwy: złowrogą maszynę drukarską."
    > przedmowa do Indeksu Ksiąg Zakazanych z 1564 roku

    kolejny wróg ciemnego moherowego tępegpo l*du w PAN, polskiej akademii
    nieuków:)

    --
    I love love