  • 51. Data: 2005-03-16 14:47:10
    Temat: Re: Pieski
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > a to juz niestety problem dziecka i jego rodzicow, a nie wlascicieli psow

    Pozwolę sobie zachować w tej kwestii odmienne zdanie.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 52. Data: 2005-03-16 14:47:25
    Temat: Odp: Pieski
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > jest tak wporzadku jak usypianie bezdomnych, idz sie leczyc
    >
    > P.
    >
    > myślisz że można bezdomnego porównać do psa?
    to domena dresów i dawnego hitler jugend
    jesteś psychicznie chory.
    i nie jestem pierwszy który ci to mówi więc może warto się zastanowić?

  • 53. Data: 2005-03-16 14:50:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > to domena dresów i dawnego hitler jugend

    traktowanie psow jak rzecz czy pozywienie raczej,

    > jesteś psychicznie chory.
    > i nie jestem pierwszy który ci to mówi więc może warto się zastanowić?

    tak po za toba jest Leszek ktory bedzie udawadniac to w sadzie.

    P.

  • 54. Data: 2005-03-16 14:51:54
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 16.03.2005 cherokee <c...@n...o2.pl> napisał/a:
    > I nie rozczulajcie się, proszę, nad losem psów, mozecie przeciez wpłacac 1%
    > na schronisko, i wtedy psy byłyby zabierane w miejsce, skąd mogliby je
    > odebrać właściciele. Oczywiście nie musiałyby byc usypiane.

    Tak jest wlasnie teraz. Na cale szczescie.
    Ty proponujesz jednak usypianie od razu, nie myslac o konsekwencjach i
    przyczynach.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 55. Data: 2005-03-16 14:54:38
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > to powiedz w takim razie gdzie jest miejsce dla psow?

    ależ to bardzo proste
    jeżeli kupujesz sobie psa musisz mu zapewnic warunki
    TY a nie ja czy społeczeństwo.
    kup mu działkę to chyba logiczne?
    w mieście to może byc warzywna czasem będzie w cenie psa.
    więc wydatek niewielki a skorzystasz razem z pupilkiem.
    ja mam domek z działką więc mam miejsce na psa.
    cóż nie każdy musi mieć psa, trza mieć warunki
    inaczej to będzie pasożytnictwo i skur.......o

    czy jak ja jutro kupię konia będę mógł go parkowac pod twoimi drzwiami?
    nie gryzie czasem tylko kopie.:))))

  • 56. Data: 2005-03-16 14:57:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Oczywiście, że nie jest normalne. Ja bym dał 100 tys.
    > dolarów, ale tam w Japonii sądy są bardzo liberalne, bo to kraj o wysokiej
    > kulturze.

    > W przeciwieństwie do ciebie wielokrotnie byłem w Japonii. Ty po prostu
    > kłamiesz, albo nie odróżniasz Japonii od Chin czy Korei

    nie zmienia to faktu ze kara w wysokosci 50 000 dolarow za glupote starej
    babci to bezczelnosc.
    W dupach im sie poprzewracalo.
    Dojdzie do tego ze spojrzenie na dziewczyne bedzie traktowane jak
    molestowanie i grozic za to bedzie kara smierci.

    P.

  • 57. Data: 2005-03-16 14:58:37
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Czapla napisał(a):

    > Pozwolę sobie zachować w tej kwestii odmienne zdanie.

    jak bedziesz mial agorafobie tez bedziesz mial pretensje do architektow
    ze stawiaja bloki daleko od siebie albo ze budynki sa za niskie, albo
    jak bedziesz mial klaustrofobie to ze winda jest za mala?

  • 58. Data: 2005-03-16 14:59:54
    Temat: Re: Odp: Pieski
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    albert napisał(a):

    > ja mam domek z działką więc mam miejsce na psa.

    mieszkasz na dzialce czy w miescie?

  • 59. Data: 2005-03-16 15:03:14
    Od: fv <f...@c...com>

    Przemek R... claimed:
    > tak po za toba jest Leszek ktory bedzie udawadniac to w sadzie.

    Nie może być! Expert? Neeee... jakiś klon chyba? Dawno się pokazał?
    Wiosenny troll czy raczej stały bywalec?

    --
    fv

  • 60. Data: 2005-03-16 15:04:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    > Przemek R... claimed:
    >
    > Nie może być! Expert? Neeee... jakiś klon chyba? Dawno się pokazał?
    > Wiosenny troll czy raczej stały bywalec?

    staly bywalec.

    P.