  • 301. Data: 2005-10-15 10:38:53
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:civ0l1h2a2eq7tq092d209blp6me2vv6ll@4ax.com,
    Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał/a:
    > Pielęgniarki powiedziały, że zdjęcia wykonywały na nocnym dyżurze pod
    > koniec sierpnia, a istnieje coś takiego, jak grafik dyżurów -
    > wystarczy sprawdzić, kiedy obie dyżurowały razem pod koniec sierpnia.

    A może im się pomyliło i było to w połowie sierpnia? Sąd ma się oprzeć na
    tym, że pielęgniarki powiedziały, że cośtam? To równie dobrze mogą
    powiedzieć, że któryś z rodziców prosił o takie zdjecia - jak zasugerował
    Robert.

    > Akurat takie być musiało, bo obie twierdzą, że wykonały je na
    > polecenie.

    Może masz rację. Ale nie koniecznie pozwoli to ustalic ponad wszelką
    wątpliwość, które to było dziecko i jaki jest związek fotografowania z
    dalszymi losami dziecka.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Prawdziwą miłość poznaje się nie po jej sile, lecz po czasie jej trwania
    /Robert Paulet/

  • 302. Data: 2005-10-15 10:40:38
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:G5Y3f.106$hx.84@trndny08,
    louisa <h...@e...com> napisał/a:
    > Robert Tomasik wrote:
    >
    > Zadzownil jedynie do redakcji
    > znanej z wysokiego poziomu etyki zawodowej.

    MEGA ROTFL

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Lubieżne kobiety sądzą, że wszyscy mężczyźni są zwyrodnialcami.

  • 303. Data: 2005-10-15 11:50:47
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-15 12:36 Xena napisał(a):

    > No to wtedy pielęgniarkom sie upiecze???

    Myślę, że prokuraturze łatwiej byłoby to ustalić "po cichu", czyli gdyby
    ten fotograf nie zaniósł do prasy zdjęć...
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 304. Data: 2005-10-15 12:21:40
    Od: rezist <s...@p...com>

    > aparat fotograficzny do pracy. W pracy na ogĂłĹ? robienie zdjÄ?Ä? jest
    > zabronione,

    LOL!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 305. Data: 2005-10-15 13:43:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 15 Oct 2005 12:29:49 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > nie proste, boone akurat mialy prawo ie wiedziec ze popelniaja przestepstwo.
    > Dopiero teraz moglo do nich dojsc co tak naprawde zrobily.

    Akurat to jest zdanie, za które dostałbyś literackiego igNobel czy jak to
    tam zwą.
    Po to są pielęgniarkami w dość specyficznym szpitalu, żeby wiedzieć, że
    narażanie zdrowia dzieci-pacjentów to coś niedobrego.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 306. Data: 2005-10-15 13:45:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 15 Oct 2005 12:23:32 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > czego konretnie w tym nie rozumiesz?

    Czy jeśli Pan Andrzej Ł. puści głośnego bąka a Pan Przemek R. to podstępnie
    nagra na magnetofon a następnie rozpowszechni w formie mp3 - to popełni
    przestępstwo polegające na nielegalnym rejestrowaniu i rozpowszechnianiu
    czyjegoś performance? A jeśli ja to wrzucę na jakiś serwer - to Pan Przemek
    R. będzie mógł mnie ścigać za naruszenie jego praw autorskich do utworu?

  • 307. Data: 2005-10-15 15:11:43
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:diqmgd$s5q$1@nemesis.news.tpi.pl...
    [...]
    > dzieci. No i nadal pozostaje dla mnie zagadkowe jaki biegły powinien tego
    > dokonać - fotograf?
    [...]
    Pisałem kilkanaście wiadomości temu, że nie fotograf. Rzeczoznawca (lub
    biegły) z zakresu fotografii zajmuje się ekspertyzami dotyczącymi procesu
    fotografowania i późniejszej obróbki fotografii. Nie ma natomiast podstaw
    zawodowych do identyfikacji osób na zdjęciach.
    WSm

  • 308. Data: 2005-10-15 15:46:38
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 13 Oct 2005 23:22:09 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > a gdyby bzykal 14 latka, to by uprawnialo fotografa do przekazania zdjec
    > mediom,
    > czy na policje ?
    A gdyby dodatkowo po postępowaniu przeprowadzonym przez poinformowanego
    publikacją w mediach prokuratora okazało się, że ów 14-to latek to pan
    po 40-ce?

    --
    pozdro
    poreba

  • 309. Data: 2005-10-15 15:54:37
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Fri, 14 Oct 2005 00:58:25 +0200, grzess napisał(a):

    > poziom dyskusji siegnal bruku i faktycznie biedne te pielegniarki a fotograf
    > przestepca...
    Podaj ze trzy mid-y wiadomości z tego wątku, w których ktoś broni czynu
    pielęgniarek lub poddaje w wątpliwość naganność ich zachowania.
    (zapewne będziesz mógł również wskazać te wypowiedzi, w których ktoś
    twierdzi, że laborant NIE powinien zareagować widząc w labie takie zdjęcia)

    --
    pozdro
    poreba

  • 310. Data: 2005-10-15 16:14:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Przemek
    > R. będzie mógł mnie ścigać za naruszenie jego praw autorskich do utworu?

    twierdzisz ze jakis agent z ukrycia zrobil fotki jak pielegniarki z
    premedytacja probowaly
    okaleczyc dzieci? Bo nie bardzo rozumiem bzdurnego porownania.

    P.