  • 21. Data: 2005-06-20 18:52:26
    Temat: Re: Paszport dla dziecka-bez zgody drugiego rodzica
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    Kamil wrote:

    > Mam pysk i tocze dużo piany jak widzę takie "biedne" mamusie z nowymi
    > tatusiami a starych tatusiów zaszczutych i skończonych..
    > Nie wiem czy to taki przypadek ale niestety jest to cholerna patologia - i
    > tyle.
    >
    > Kamil

    No niemalże jakbym własnego tatusia słyszał:
    - przez 20 lat nie przyjechał bo nie miał pieniędzy, nie zadzwonił bo nie
    było go stać a w ogóle zaszczuty został przez byłą żonę i byłego teścia
    tak, że nawet nie próbował się zbliżyć do dziecka...

  • 22. Data: 2005-06-20 19:34:39
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 20 Jun 2005 16:32:12 +0200,
    Johnson <j...@n...pl> screamed:

    QOTW +1

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 21:34:15 user up 10648 days, 9:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Baroque (adj.): When you are out of Monet.

  • 23. Data: 2005-06-20 21:30:31
    Od: "Janek z BORu" <o...@m...com>

    > ale dla wyjasnienia zarobnki ojca 7 lat temu 7-8 tysiecy zł
    > alimenty 200 zł(słownie dwieście złotych)

    A co ma do tego ile zarabiał 7 lat temu? Alimenty są na potrzeby _bieżące_
    małoletniego i zgodne _bieżącymi_ możliwościami zobowiązanego.

    Janek

  • 24. Data: 2005-06-20 22:14:00
    Od: Viking <Viking@nospam_chorzow-online.pl>

    "Janek z BORu" <o...@m...com> wrote in

    > A co ma do tego ile zarabiał 7 lat temu? Alimenty są na potrzeby
    > _bieżące_ małoletniego i zgodne _bieżącymi_ możliwościami
    > zobowiązanego.

    skoro padly te sumy to chyba logicznym jest ze nagle nie stal sie
    bezrobotnym tylko kwota ta odpowiednio do inflacji powinna rosnac,
    inaczej informacja ta prawdopodobnie nie bylaby podana wiec moze
    przestancie juz z ta krucjata przeciwko matce bo skurwysynstwo
    biologicznego ojca jest ewidentne...

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 25. Data: 2005-06-20 22:51:12
    Od: "Aicha" <m...@p...strone>

    Użytkownik "Genealogia" napisał:

    <ciach>

    Złożyłam wniosek miesiąc temu - bez powoływania się na KRiO, bo to IMO
    wynika raczej z ustawy o paszportach, tylko z krótkim uzasadnieniem -
    opisem dlaczego ojciec się nie zgadza. Za kilka dni mam sprawę, dziś
    odwiedziła mnie pani kurator, zadając standardowe pytania: wiek,
    zawód, wykształcenie obojga rodziców, kto, co jak i dlaczego. Wpisowe
    wynosi 30 złotych. Załączniki: odpis aktu urodzenia dziecka, kopia
    wyroku rozwodowego. Na razie to tyle. Ciąg dalszy nastąpi (albo i nie)
    w piątek.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Nie dla dzieci:
    http://www.opowiadania.org

  • 26. Data: 2005-06-21 03:46:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Janek z BORu napisał(a):

    > A co ma do tego ile zarabiał 7 lat temu? Alimenty są na potrzeby _bieżące_
    > małoletniego i zgodne _bieżącymi_ możliwościami zobowiązanego.

    I jeśli zobowiązany nie złożył powództwa o zmianę wysokości alimentów to
    znaczy że okoliczności o których mówisz jego zdaniem się nie zmieniły.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 27. Data: 2005-06-21 21:30:03
    Od: "Janek z BORu" <o...@m...com>

> [...]
    > inaczej informacja ta prawdopodobnie nie bylaby podana wiec moze
    > przestancie juz z ta krucjata przeciwko matce bo skurwysynstwo

    Ja bym był ostrożniejszy w ocenie "ewidentnego skurwysyństwa".

    Janek

  • 28. Data: 2005-06-22 09:39:41
    Od: Viking <Viking@nospam_chorzow-online.pl>

    "Janek z BORu" <o...@m...com> wrote in

    > Ja bym był ostrożniejszy w ocenie "ewidentnego skurwysyństwa".

    obojetnie jakie masz dochody, pozycje itp unikanie placenia na dziecko,
    ktore przyjemnie sie robilo i uniemozliwianie dziecku edukacji tym
    wlasnie dla mnie jest...