  • 1. Data: 2005-06-20 01:41:55
    Temat: Sąd grodzki a punkty karne
    Od: "MJ" <d...@g...pl>

    Czy sąd grodzki do którego się odwołałem może oprócz mandatu przyznać
    również punkty karne , bo słyszałem ,że nie ?
    I czy w momencie ukarania mnie przez sąd grodzki ,nawet jeśli nie przyzna
    punktów karnych to zostaną mi one doliczone? i jeśli tak to z jaką datą ;
    wykroczenia czy wyroku.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2005-06-20 12:53:12
    Temat: Re: Sąd grodzki a punkty karne
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    MJ napisał(a):
> [...]
    > punktów karnych to zostaną mi one doliczone? i jeśli tak to z jaką datą ;

    sąd nie zajmuje się punktami, natomiast te zostaną dopisane po wyroku, z
    datą wykroczenia zdaje się

    KG

  • 3. Data: 2005-06-20 18:44:19
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "MJ" <d...@g...pl> napisał:

    >może oprócz mandatu przyznać również punkty karne
    Nie, sąd nie zajmuje się tym (one są przypisywane tymczasowo do czasu
    wydania orzeczenia przez sąd)

    > z jaką datą ;wykroczenia czy wyroku.
    Wpis tymczasowy staje się wpisem ostatecznym po stwierdzeniu
    naruszenia prawomocnym rozstrzygnięciem, z datą wykroczenia, nie
    orzeczenia.
    Więcej czytaj tu: http://artgola.webpark.pl/punkty.htm

    Artur Golański