  • 1. Data: 2005-06-20 07:18:18
    Temat: co z wojskiem po studiach?
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    Wlasnie obroniłem prace licencjacką 8 lipca mam wręczenie dyplomu. W wojsku
    jeszcze nie bylem więc moje pytanie jest takie:

    Co powinienem zrobić lub czego nie robić aby z wojskiem miec spokój na
    zawsze?

    pozdrawiam
    K.D

  • 2. Data: 2005-06-20 08:50:40
    Temat: Re: co z wojskiem po studiach?
    Od: "Matello" <m...@o...pl>

    Użytkownik "kuba D." <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze nie bylem więc moje pytanie jest takie:
    >
    > Co powinienem zrobić lub czego nie robić aby z wojskiem miec spokój na

    Po licencjacie to wlasciwie nie wiem jak jest, ale ja po uzyskaniu
    absolutorium na panstwowej uczelni (studia dzienne), poszedlem do WKU i od
    reki dostalem przeniesienie do rezerwy i to POMIMO ze nie obronilem jeszcze
    magistra ! :-D (fakt jednak ze na potwierdzenie absolutorium musialem miec
    pismo z dziekanatu podpisane przez dziekana). To bylo naprawde swietne -
    przechodzil jakis wojskowy korytarzem a ta sekretarka co ze mna zalatwiala
    mowi do niego : "Pan przystawi tutaj pieczatke w ksiazeczce" - no i on wyjal
    i przystawil, nawet nie patrzyl gdzie i po co, a ona podpisala i mi oddala
    mowiac "no i juz pan w rezerwie jest" :-D

    Zycze tyle szczescia co i ja mialem :)

    Pozdrawiam,
    MaT

  • 3. Data: 2005-06-20 19:30:42