  • Data: 2005-06-20 09:49:20
    Temat: Paszport dla dziecka-bez zgody drugiego rodzica
    Od: "TPI" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chodzi mi o wyrobienie paszportu dla 15 letniego dziecka
    (wyjazd na letnia szkołę językową),
    ojciec wyraził opinie ze jak wycofam alimenty od komornika
    to on da zgode na paszport-czyli nie da bo nie,
    generalnie nie ma on kontaktu z dzieckiem od urodzenia
    i ze mną tez nie, ja mam nową rodzine, a dziecko wpisane jest w moim
    paszporcie
    wiem że należy zalozyc sprawę w sądzie ale mam parę pytań:
    1. czy taka sprawa jest prosta i szybka?
    2. czy obecnosc ojca na rozprawie jest niezbedna?
    3. czy moze utrudniac lub uniemożliwic postepowanie?
    pozdrawiam
    Wanda