  • Data: 2005-06-20 13:02:11
    Temat: Re: Paszport dla dziecka-bez zgody drugiego rodzica
    Od: "Kamil" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> wrote in
    message news:d96e6g$njc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Kamil" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A od kiedy dziecko ma dowód osobisty?

    Od trzynastego roku życia, złotko :)

    > Poza tym komornik pewnie wisi nad gosciem dlatego, ze uchylal sie od
    > alimentow a nie dlatego ze dobrze zarabial. A uchylanie sie od lozenia na
    > wlasne dziecko uwazam za dranstwo bez wzgledu na ilosc zarobków dowolnej
    > ze stron

    Taaak - na pewno jest milionerem ale nienawidzi swojego dziecka.
    Tak to zawsze wygląda (w Harlequinach ;))

    > Takie szantazowanie swiadczy o gówniarstwie ojca - Pogrywanie dzieckiem w
    > celu zalatwienia wlasnych spraw.

    Nie o gówniarstwie tylko o bezsilności - jakby miał pieniądze załatwiłby to
    dawno temu i zupełnie inaczej - ale to Polska właśnie.

    > Nie znam Cię, wiec nie wiem czy masz pysk czy nie ale skoro tak
    > piszesz....:-))

    Mam pysk i tocze dużo piany jak widzę takie "biedne" mamusie z nowymi
    tatusiami a starych tatusiów zaszczutych i skończonych..
    Nie wiem czy to taki przypadek ale niestety jest to cholerna patologia - i
    tyle.

    Kamil