  • Data: 2005-06-20 12:47:42
    Temat: Re: Paszport dla dziecka-bez zgody drugiego rodzica
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d96cqv$slb$1@news.lublin.pl...

    > Dlatego właśnie nad nim wisi komornik (pewnie dlatego że gośc bardzo
    > dobrze zarabia) a ona wysyła dzieci do zagranicznej szkoły językowej - i
    > nie do krajów UE bo tutaj wystarczy dowód osobist.

    A od kiedy dziecko ma dowód osobisty? Poza tym komornik pewnie wisi nad
    gosciem dlatego, ze uchylal sie od alimentow a nie dlatego ze dobrze
    zarabial. A uchylanie sie od lozenia na wlasne dziecko uwazam za dranstwo
    bez wzgledu na ilosc zarobków dowolnej ze stron

    >Natomiast facet zgody nie da - i słusznie - bez wzgledu na to jak bardzo
    >wam, drogie panie (i pseudo panie) się to nie spodoba.

    Takie szantazowanie swiadczy o gówniarstwie ojca - Pogrywanie dzieckiem w
    celu zalatwienia wlasnych spraw.

    > dużo piany z pyska życzę.

    Nie znam Cię, wiec nie wiem czy masz pysk czy nie ale skoro tak
    piszesz....:-))

    HaNkA