  • 21. Data: 2010-07-30 07:53:02
    Temat: Re: Parkingowy kretyn
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 29 Lip, 22:15, Rezydent <r...@g...pl> wrote:

    > troche OT ale gdzie głaz można kupić ?
    > w sklepie z wyposażeniem ogrodu powiedzieli że nie nie mają takich dużych
    > których nie da się przesunąć bez sprzętu
    >
    > --
    > Rezydent

    Jeśli chodzi o Poznan to na ul. Głównej mozna kupić całkiem spore. ;)

  • 22. Data: 2010-07-30 07:56:08
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 30 Lip, 06:24, spp <s...@o...pl> wrote:

    > No to teraz teść powinien się spodziewać ciężarówki drobnych kamieni -
    > przywiezione głazy dorobiły się dzieci które sąsiad zwróci - a co - też
    > jest twardy. :)
    >
    > --
    > spp

    No to teść kolegi Bydlę usunie te "dzieci" ze swojego trawnika proste.

  • 23. Data: 2010-07-30 08:18:47
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-30 09:56:08 +0200, gr <j...@w...pl> said:

> [...]
    > h kamieni -
    > a co - też

    > No to teść kolegi Bydlę usunie te "dzieci" ze swojego trawnika proste

    Jakiś czas temu to się wydarzyło = sąsiad zrozumiał, bo na głazach nie
    ma śladów taranowania, a i potomstwo się nie objawiło.
    Widać, że metoda zadziałała.

    Może zdjęcie podrzucić? :-)

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2010-07-30 08:20:22
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-30 06:01:43 +0200, Pawel <l...@p...pl> said:

    > Bydlę dnia czwartek 29 lipiec 2010 20:48 w wiadomości
    > <i2sie2$59e$1@inews.gazeta.pl> na grupie pl.soc.prawo wygłosił tezę :

    > Chciałem napisać przez trawnik, ale wyszło jak wyszło :)

    Jeśli jest zakaz - to z zarządcą terenu trzeba dojść do porozumienia i
    utrudnić blokowanie przejścia.
    Użeranie - jak pisałeś - nie daje niczego, więc trzeba się nie użerać.

    (można też - warszawskim wzorem) umieścić śliczne słupki)

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2010-07-30 09:33:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-30 10:18, Bydlę pisze:

    > Jakiś czas temu to się wydarzyło = sąsiad zrozumiał, bo na głazach nie
    > ma śladów taranowania, a i potomstwo się nie objawiło.
    > Widać, że metoda zadziałała.

    Czy ja dobrze zrozumiałem?
    Teść, aby sąsiad nie zawracał zawalił sobie trawnik kamieniami?

    --
    spp

  • 26. Data: 2010-07-30 11:02:59
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Postawić tabliczkę z ostrzeżeniem, że w tym miejscu siły nadprzyrodzone
    > rysują lakier.

    ja bym napisal karteczke na papierze pod wycieraczke z instrukcją parkowania
    i nadmienil, ze niezastosowanie się do tej instrukcji spowoduje napisanie
    tej instrukcji ponownie na masce gwozdziem, mysle, ze na polskich
    cwaniaczkow nauczonych kombinowac do granic mozliwosci to poskutkuje ;)

  • 27. Data: 2010-07-30 11:04:42
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > troche OT ale gdzie głaz można kupić ?
    > w sklepie z wyposażeniem ogrodu powiedzieli że nie nie mają takich dużych
    > których nie da się przesunąć bez sprzętu
    >

    > U kamieniarza?

    u głazarza ;)

  • 28. Data: 2010-07-30 11:06:28
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 08:16:25 +0200, PesTYcyD napisał(a):

    > Sposób sprawdzony i prosty. Jedziesz do lasu / kamieniołomu / nad rzekę
    > szukasz takiego wielkiego kamola. Przywozisz go i stawiasz przed
    > schodami tak że nie da się zaparkować.

    Doradzasz komuś na grupie prawnej żeby ukradł kamień?

    Henry

  • 29. Data: 2010-07-30 11:09:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Henry(k) napisa?(a):

    > Doradzasz komuś na grupie prawnej żeby ukradł kamień?

    Może chodzi o "kamień filozoficzny" :)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 30. Data: 2010-07-30 11:16:20
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 30 Jul 2010 13:09:24 +0200, januszek napisał(a):

    > Może chodzi o "kamień filozoficzny" :)

    To każdy by w niego walił żeby mu się zderzaki zamieniały w złoto.

    Już lepiej bym doradził wziąć kawał styropianu, nadać mu kształt kamienia i
    pomalować odpowiednio. Straszyć będzie, a nikt nam nie zarzuci że stwarzamy
    niebezpieczeństwo dla pieszych ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry