    From: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Palenie papierosów na ulicy
    Date: Thu, 07 Oct 2004 10:41:19 +0200

    Użytkownik Marcin Wasilewski napisał:

    > Jaj jest tłok to wsiadają, jak nie ma to omijają takie przedziały
    > "szerokim łukiem".
    > Kontrargument - Dlaczego palacze nagminnie wychodzą palić w pociągu na
    > korytaż, pomimo, że palenie tam jest zabroniene a smród z ich petów
    > rozchodzi się po całym wagonie?

    Pupa nie kontrargument ... Pełny prawie skład pociągu od połowy trasy
    ... na początku trasy jako jedyny wybrałem przedział dla palących ...
    OZNACZONY PRZEDZIAŁ ...
    Po trasie wszystko zapełnia się, to i mój przedział ... Ludzie
    wsiadają ... Mam pełny skład i ja w przedziale ... Wyjmuję papierosa
    ... Zapalam, 7 osób (o ... niepalący) piłuje ryja , jak można, że się
    nie zapytałem i bla bla bla ... mówię : Siadłem K(*&(& MAĆ do
    przedziału dla palących bo PALĘ ... Argumentacja tych : Nas jest
    więcej bla bla bla ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900