  • Data: 2005-04-14 20:26:19
    Temat: PRAWO karane czy nie -- nagrywanie rozmowy o mnie
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Biorąc pod uwagę wcześniejsze wypowiedzi na grupie, chciałbym zapytać szanownych
    grupowiczów:

    Czy wolno mi nagrywać np rozmowy , tez telefoniczne dotyczące mojej osoby?
    np.: wspólnik chcę mnie wykiwać, lub tez już oszukał, okradł itp.
    np. żona planuje zamordowanie mnie i uzgadnia szczegóły z kochankiem przez telefon?
    czy takie nagrania, mające później pokrycie w faktach, są również przez PRAWO olewane
    i grożą mi przy zgłoszeniu się na policję karami i więzieniem?

    no chyba, że nie dobrze się nagra i niestety zakatrupią mnie.
    Pzdr
    Alx