  • 21. Data: 2004-10-29 12:28:19
    Temat: Re: POZWY O ODSZKODOWANIA - NIEHUMANITARNE WARUNKI W ARESZTACH
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > cywilnej, indywidualnie zaskarżyć wniosek i domagać się odszkodowania. W
    > pojedyńczych przypadkach, a nie generalizując, bo chyba nie chcesz
    > powoedzieć, że trafiają tam wyłącznie osoby, które są aresztowane
    niewinnie
    > i nigdy nie skazywane prawomocnym wyrokiem?

    nie.

    ale
    Ile odszkodowania dostanie? 50 zl., 100zl ?

    P.

  • 22. Data: 2004-10-29 12:29:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wyrokami za gwałty, ci powinni mieć usługę raz dzienie i za każdym
    razem z
    > inną panią. Dla osób ze skłonnościami sado - zapenić panią maso.
    > W końcu potrzeba seksualna jest potrzeba fizjologiczną, więc nie
    można
    > jej nie zapewniać. Ograniczymy w ten sposób homo w pierdlu, a i wyroki
    jakoś
    > szybciej "zlecą". To przeca niehumanitarne ograniczać kontakt z płcią
    > przeciwną, a kontakt z żoną z zegarkiem w ręku i pod okiem klawisza ...
    no
    > cóż, mnie by chyba nie bryknął w takich niehumanitarnych warunkach

    a od kiedy po wyrioku wedrujesz do aresztu?

    myli pan areszt z wiezieniem!

    P.

  • 23. Data: 2004-10-29 12:30:03
    Od: "Info" <n...@o...pl>

    Użytkownik "remeeq" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rzecz w tym, że zadzwonić można, jest TV, zwykle jest siłownia, często
    > wyjść
    > pozwalają, choć za kaucją albo poręczeniem, na obiad są tylko do wyboru
    > dwa
    > posiłki dwudaniowe do wyboru (znacznie lepsze niż np. w szpitalach, gdzie
    > jest jeden, czy w wojsku).

    ROTFL

  • 24. Data: 2004-10-29 12:30:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Uświadomię cię mądralo, bo najwyraźniej tego nie wiesz. By wystąpić o
    > odszkodowanie trzeba ponieść konkretną wymierzalną szkodę materialną. W
    innym
    > przypadku mamy do czynienia z zadośćuczynieniem. Skoro tego nie wiesz to
    bardzo
    > źle wróżę szansom twoich pokrzywdzonych podopiecznych. Już sobie
    wyobrażam jak
    > będą się śmiać w sądzie z twoich wzorów pozwu.
    > Moja rada nie brać się za coś o czym nie masz pojęcia.

    ponoc nie liczy sie tytul a zawartosc

    P.

  • 25. Data: 2004-10-29 12:51:30
    Od: "Robertus" <r...@p...pl>

    [cut]

    > jakoś
    > no
    >
    > a od kiedy po wyrioku wedrujesz do aresztu?
    >
    > myli pan areszt z wiezieniem!
    W pierwszym poscie była mowa i o areszcie i o zakłdach karnych.
    Ja dodatkowo zacznę zbierać podpisy pod petycją coby podatnicy nie musieli
    płacić na utrzymanie skazanych tylko ciężko pracowali na swoje utrzymanie w
    więzieniu. Np. przy budowie autostrad.

    --
    Robertus

  • 26. Data: 2004-10-29 12:52:37
    Od: PrzemekB <p...@p...com>

    Fri, 29 Oct 2004 11:34:31 +0200, na pl.soc.prawo, Bungo napisał(a):

    > Witam wszystkich:-))
    >
    > Rozpoczynamy akcje skladania pozwow o odszkodowanie od Skarbu Panstwa za
    > niehumanitarne warunki bytowe osob osadzonych w aresztach sledczych i
    > zakladach karnych, niezgodne z Europejska Konwencja o Ochronie Praw
    > Czlowieka i Podstawowych Wolnosci.
    >
    > Kazdy, kto chce nieodplatnie otrzymac wzor pozwu oraz porade, proszony jest
    > o kontakt na adres: b...@g...pl

    Zajmijcie się lepiej niehumanitarnymi stawkami żywieniowymi w szpitalach,
    albo domach dziecka. Pewnie będzie większe zainteresowanie. Choć dzieci
    będą potrzebowały pewnie jakiegoś pełnomocnika.

    --
    Pozdr.

    Przemek

  • 27. Data: 2004-10-29 12:59:50
    Od: "Robertus" <r...@p...pl>

    > utrzymywanie
    > >

    > pomylil Pan areszt z wiezieniem. (choc do wiezenia tez przerazajaco duzo
    > niewinnych osob trafia-nie powinno byc tak)
    A Pan przeczytaj wreszcie posta początkowego gdzie jest wyraźnie napisane
    areszt i zakład karny

    --
    Robertus

  • 28. Data: 2004-10-29 13:01:59
    Od: "Robertus" <r...@p...pl>

    > areszt != wiezienie !
    >
    > Mowi Ci cos sprawa Orlenu? Typ byl niewygodny to do aresztu go.
    > Na porzadku dziennym.

    Jeszcze raz przeczytaj pierwszego posta.
    Tym razem Ci zacytuję
[...]

    Co dla ciebie znaczy określenie Zakład Karny???

    --
    Robertus

  • 29. Data: 2004-10-29 13:23:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    musieli
    > płacić na utrzymanie skazanych tylko ciężko pracowali na swoje

    odpowialaem na
    "Ja zacznę zbierać podpisy, żeby aresztanci i skazani (...)"

    co do zbierania takich podpisow t ook, ale nie powinno to dotyczyc
    aresztantow.

    P.

  • 30. Data: 2004-10-29 13:25:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    duzo
    > A Pan przeczytaj wreszcie posta początkowego gdzie jest wyraźnie

    dla przedmowcy widac znaczenia to nie ma.

    P.