  • 1. Data: 2004-10-29 09:33:40
    Temat: Re: POZWY O ODSZKODOWANIA - NIEHUMANITARNE WARUNKI W ARESZTACH
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Bungo napisał(a) w wiadomości
    > Witam wszystkich:-))
    >
    > Rozpoczynamy akcje skladania pozwow o odszkodowanie od Skarbu Panstwa za
    > niehumanitarne warunki bytowe osob osadzonych w aresztach sledczych i
    > zakladach karnych, niezgodne z Europejska Konwencja o Ochronie Praw
    > Czlowieka i Podstawowych Wolnosci.
    >
    > Kazdy, kto chce nieodplatnie otrzymac wzor pozwu oraz porade, proszony jest
    > o kontakt na adres: b...@g...pl

    A ciekawe jaka jest szkoda, by odstać odszkodowanie. Koszt wynajęcia pokoju z
    odpowiednimi warunkami ;) ?

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-10-29 09:43:59
    Od: "Bungo" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > A ciekawe jaka jest szkoda, by odstać odszkodowanie. Koszt wynajęcia
    > pokoju z
    > odpowiednimi warunkami ;) ?

    Naprawde jestes tak glupi?

  • 4. Data: 2004-10-29 09:49:06
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Oct 2004 11:34:31 +0200, Bungo <p...@o...pl> napisał:

> [...]
    > Czlowieka i Podstawowych Wolnosci.
    >
    > Kazdy, kto chce nieodplatnie otrzymac wzor pozwu oraz porade, proszony

    Jak widzę Towarzystwo Przyjaciół Bandytów znowu działa.
    Wszak dobro przestępców powinno być w RP najwyższym prawem.
    Niedopuszczalne jest zeby aresztowani nie mieli w celi telewizji
    satelitarnej, playstation, a tak po prawdzie to powinni miec jeszcze
    internet i jaccuzi.

    Zapytam cię wprost. Widziałeś areszt albo więzienie od srodka? Wiesz jakie
    tam panują warunki?

    --
    Falkenstein

  • 5. Data: 2004-10-29 09:53:08
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 29 Oct 2004 11:34:31 +0200, Bungo naskrobał(a):

> [...]
    > Czlowieka i Podstawowych Wolnosci.
    >
    > Kazdy, kto chce nieodplatnie otrzymac wzor pozwu oraz porade, proszony jest

    proponuje równolegle pozwy o zwrot środków od skazanych za ich utrzymywanie
    na koszt Skarbu Państwa oraz za straty spowodowane ich 'działalnością'.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-10-29 10:09:56
    Od: Alex747 <a...@o...pl>

    Użytkownik Bungo napisał:
> [...]
    > Czlowieka i Podstawowych Wolnosci.
    >
    > Kazdy, kto chce nieodplatnie otrzymac wzor pozwu oraz porade, proszony jest

    I po co zaraz tak krzyczeć?
    Akcja jest wielce postępowa - na pewno znajdzie się wielu chętnych,
    by walczyć o termosy dla przestępców - przecież muszą dostawać ciepłe
    papu, bo inaczej zachorują na brzuszek.

    Rzygać mi się chce na takich aktywistów.

    bez pozdrowień

    a'lex

  • 7. Data: 2004-10-29 10:19:37
    Od: "Info" <n...@o...pl>

> [...]
    > internet i jaccuzi.
    >
    > Zapytam cię wprost. Widziałeś areszt albo więzienie od srodka? Wiesz jakie

    A ja zapytam Cie wprost. Slyszales o domniemaniu niewinnosci?? czlowiek nie
    skazany prawomocnym wyrokiem sdu jest podobno niewinny. Wiec dlaczego chcesz
    go czegokolwiek pozbawiac? Areszt sledczy ma za zadanie izolacje w
    okreslonym celu (np. zagrozenie wysoka karo pozbawienia wolnosci, obawa
    matactwa itp.) a nie ukaranie. A jesli chodzi o warunki w aresztach
    sledczych to sa fatalne.

    pozdr
    I.

  • 8. Data: 2004-10-29 10:23:59
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Bungo" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Naprawde jestes tak glupi?

    Ja zacznę zbierać podpisy, żeby aresztanci i skazani raz w tygodniu mieli
    możliwość skorzystania z prostytutki, w agencji towarzyskiej, z aktualnymi
    badaniami ginekologicznymi na koszt obywateli. Szczególnie dla tych z
    wyrokami za gwałty, ci powinni mieć usługę raz dzienie i za każdym razem z
    inną panią. Dla osób ze skłonnościami sado - zapenić panią maso.
    W końcu potrzeba seksualna jest potrzeba fizjologiczną, więc nie można
    jej nie zapewniać. Ograniczymy w ten sposób homo w pierdlu, a i wyroki jakoś
    szybciej "zlecą". To przeca niehumanitarne ograniczać kontakt z płcią
    przeciwną, a kontakt z żoną z zegarkiem w ręku i pod okiem klawisza ... no
    cóż, mnie by chyba nie bryknął w takich niehumanitarnych warunkach

  • 9. Data: 2004-10-29 10:31:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Niedopuszczalne jest zeby aresztowani nie mieli w celi telewizji
    > satelitarnej, playstation, a tak po prawdzie to powinni miec jeszcze

    zauwaz ze mowi o aresztach gdzie trafia naprawde spory procent ludzi
    niewinnych,
    ktorzy nawet nie zostaja przeproszeni ani nie otrzymuja zadnych
    odszkodowan.
    Sad nie przyzna sie do pomylki, tylko sprawe umorzy z braku dowodow i
    gowno masz z tego.
    Zostajesz zeszmacony, potraktowany jak najgorszy smiec. Jak masz szczescie
    to brutalnie pobity, zgwlacony
    i uwazasz ze taka osoba nie ma prawa domagac sie odszkodowania?

    (nie chodzi mi tu o sam wyglad aresztu od srodka ale o traktowanie
    "osadzonych")

    P.

  • 10. Data: 2004-10-29 10:33:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > proponuje równolegle pozwy o zwrot środków od skazanych za ich
    utrzymywanie
    > na koszt Skarbu Państwa oraz za straty spowodowane ich 'działalnością'.

    pomylil Pan areszt z wiezieniem. (choc do wiezenia tez przerazajaco duzo
    niewinnych osob trafia-nie powinno byc tak)

    P.