  • 1. Data: 2004-10-29 09:54:09
    Temat: Urlop bezplatny-jak to jest
    Od: ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl>

    Mam mozliwosc wyjazdu do pracy za granica. Chcialbym wziasc urlop
    bedplatny u mojego pracodawcy i w zwiazku z tym mam pytanie. Czy po
    powrocie pracodawca ma obowiazek przyjac mnie na takich samych
    zasadach. Umowe o prace mam na czas nieokreslony ?

    --
    Pozdrawiam,
    "..dokonałem zwrotu o 360 stopni.." cyt. Lech Wałęsa

  • 2. Data: 2004-11-01 10:20:10
    Temat: Re: Urlop bezplatny-jak to jest
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Oct 2004, >>torpis<< wrote:

    >+ Mam mozliwosc wyjazdu do pracy za granica. Chcialbym wziasc urlop
    >+ bedplatny u mojego pracodawcy i w zwiazku z tym mam pytanie. Czy po
    >+ powrocie pracodawca ma obowiazek przyjac mnie

    Coś mi nie pasuje.
    Przecież "bezpłatny" dostaje się za zgodą pracodawcy i to jest
    URLOP. Umowa pracy TRWA.
    Co najwyżej jest pytaniem "czy może mnie zwolnić po powrocie ?"
    To zaś jest pytanie szczegółowe do pytania "czy może mnie zwolnić".
    Ale na to chyba najprościej odpowiedzieć (hm... niegrzecznie ? ;))
    pytaniem: "a co, nie moze ??"
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd