  • 1. Data: 2008-05-26 13:14:53
    Temat: PKD: Które aktualne?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    ja mam we wpisie

    80.4 Kształcenie ustawiczne dorosłych i pozostałe formy kształcenia

    a teraz patrzę tu:
    http://www.biznesforum.pl/pkd/pkd,85.html

    i wychodzi, że edukacja jest 85. a pod 80 mamy:

    http://www.biznesforum.pl/pkd/pkd,80.html
    DZIAŁALNOŚĆ DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONIARSKA

    Ale znów patrzymy tu:

    http://www.klasyfikacje.pl/drzewo.php?baza=PKD&paren
    tList=80

    i tu jest 80. O co do bulwy nędzy chodzi?

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 2. Data: 2008-05-26 13:25:49
    Temat: Re: PKD: Które aktualne?
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 26 May 2008 15:14:53 +0200, Tristan napisał(a):

    > i wychodzi, że edukacja jest 85. a pod 80 mamy:
    >

    > http://www.biznesforum.pl/pkd/pkd,80.html DZIAŁALNOŚĆ DETEKTYWISTYCZNA I
    > OCHRONIARSKA

    Tu jest dobrze (ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 24 grudnia 2007 r. w
    sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD))

    > Ale znów patrzymy tu:
    >
    > http://www.klasyfikacje.pl/drzewo.php?baza=PKD&paren
    tList=80

    > i tu jest 80. O co do bulwy nędzy chodzi?

    a tu jest ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 20 stycznia 2004 r. w
    sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD)

    znaczy się serwis nie nadąża ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 3. Data: 2008-05-26 13:33:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 26 maj 2008 15:25
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > znaczy się serwis nie nadąża ;-)

    No dobrze, ale co ja mam teraz robić? Mam PKD 80.4 oraz na fakturach pisałem
    PKWiU 80 stawka ZW. I co ja mam robić? Pisać wniosek o aktualizację wpisu?
    A co na fakturach? teraz całe 85 jest ZW?

    FUT: Podatki, bo chyba to bardziej podatkowy niż prawny problem.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com