  • 101. Data: 2006-01-09 14:55:14
    Temat: Re: PISuar proponuje: konfiskata majatkow
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jakubek" <j...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:43c26620$0$17948$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Państwo to państwo, DYSPONUJE APARATEM NACISKU>

    Państwo zawsze było, jest i będzie aparatem ucisku. Zresztą nigdy temu nie
    zaprzeczało.

    > Podatki nie poszerzaja obszaru biedy - są narzędzen redystrybucji lub
    > stymulacji gospodarki.
    >
    > Jak nie masz PODSTAW wiedzy ekonomicznej, to nie zabieraj głosu

    Powiedz to tym, którzy mają i tak mało, bo poniżej 700zł emerytury lub
    pensji 850zł, a którym jeszcze z tych marnych groszy zabiera się podatek.
    Syty głodnego nie zrozumie. A co do ekonomistów to kraj i ludzi do takiego
    stanu doprowadzili właśnie znawcy ekonomii(marksistowskiej), niektórzy z
    tytułami profesorskimi. Nawet laik tak by tego nie spieprzył. Więcej pokory.

    neelix

  • 102. Data: 2006-01-09 15:17:49
    Od: "Jakubek" <j...@e...pl>

    neelix wrote:

> [...]
    > ekonomii(marksistowskiej), niektórzy z tytułami profesorskimi. Nawet
    > laik tak by tego nie spieprzył. Więcej pokory.

    Ja rozumiem takich ludzi, ale to nie PODATKI same w sobie są winne, to takm
    jak byś siekierę winił, że Cię walnęła w głowę, a nie osobnika na jej drugom
    końcu. Precyzuj swoje myśłi to więcej sam zrozumiesz....

    Jakubek

  • 103. Data: 2006-01-09 15:25:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To bym zapytał skąd ma.