  • 1. Data: 2003-09-22 12:58:54
    Temat: PILNE! wina w prawie karnym
    Od: "Naveed" <n...@w...pl>

    Witam Wszystkich,
    Przepraszam, ze zawracam glowe z pozoru moze blachym pytaniem, ale czy
    ktos moglby w przystepny i krotki sposob wytlumaczyc mi roznice miedzy
    normatywna teoria winy a psychologiczna teoria winy, lub ewentualnie wskazac
    jakies opracowanie tematu winy w sieci. Wytlumaczenie profesora Gardockiego
    w podreczniku do prawa karnego nie za bardzo mnie satysfakcjonuje, wiec
    jesli ktos uprzejmie znalazlby chwile by mi ten temat przyblizyc bylbym
    niezmiernie wdzieczny.

    Tymczasem serdecznie pozdrawiam,
    Naveed

  • 2. Data: 2003-09-22 13:00:23
    Temat: Re: PILNE! wina w prawie karnym
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Naveed" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktos moglby w przystepny i krotki sposob wytlumaczyc mi roznice miedzy
    > normatywna teoria winy a psychologiczna teoria winy, lub ewentualnie

    Google Twoim przyjacielem :)

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-09-22 16:01:44
    Od: "Naveed" <n...@w...pl>

    > Google Twoim przyjacielem :)
    >
    > Pozdr
    > Leszek

    Wielkie dzieki, juz dawno szukalem w google i niewiele znalazlem (prócz paru
    artykułow prasowych i prac o winie jako takiej, a mi chodzi konkretnie o
    teorie i o ich wyjaśnienie, a tego nie znalazłem <może zle szukam>),
    liczylem na pomoc, a nie cos w stylu masz problem poczytaj lexa. No nic,
    mimo wszystko dzieki Leszku.

    Pozdrawiam,
    Naveed

  • 4. Data: 2003-09-22 16:54:16
    Od: As <a...@n...com>

    dn. 22 09 (poniedziałek), Naveed napisal(a)

> [...]
    > normatywna teoria winy a psychologiczna teoria winy, lub ewentualnie wskazac

    Ja to mam gdzies (opracowanie wlasne), ale nie chce mi sie szukac chyba :-(
    Na jakim uniwerku studiujesz?
    I po co ci we wrzesniu takie opracowanie?
    --
    __,
    / | , | _,
    \_/\_/ \/ | \/\/|_/ usuniesz z adresu litery "as"

  • 5. Data: 2003-09-22 17:36:07
    Od: "Naveed" <n...@w...pl>

    Użytkownik "As" <a...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]

    :-(
    > Na jakim uniwerku studiujesz?
    > I po co ci we wrzesniu takie opracowanie?

    Szkoda,ze Ci sie nie chce szukac, studiuje na warszawskim, przelozylem
    egzamin z karnego na wrzesien.

    Pozdrawiam,
    Naveed

  • 6. Data: 2003-09-22 18:29:35
    Od: Dredd<...@...pl>

    Biblioteka Twoim przyjacielem!
    Toć to podstawy omawiane w każdym podręczniku. Wstyd zawracać tu
    ludziom głowę takimi sprawami.
    Chyba nie lubisz się męczyć ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2003-09-22 18:56:47
    Od: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    "Naveed" <n...@w...pl> wrote in news:bkmrnf$nvu$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
    > mnie satysfakcjonuje, wiec jesli ktos uprzejmie znalazlby chwile by mi
    > ten temat przyblizyc bylbym niezmiernie wdzieczny.

    Na przyszlosc polecam strone www.student.lex.pl.A poniewaz rozumiem ze sprawa jest
    pilna i sam mialem niezly stres na UW z powodu prawa karnego hehe wiec wejdz na
    tamta strone,kliknij sobie w "Katalog opracowan-przedmioty",dalej kliknij w "prawo
    karne" i sciagnij sobie plik opr_uam_030919a.zip bo tam jest nieco wiecej na temat
    koncepcji winy niz u Gardockiego.W sumie przejrzyj sobie wszystkie materialy ktore
    tam sa.
    Pozdrawiam
    Pawel

  • 8. Data: 2003-09-22 19:38:42
    Od: "Naveed" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl> napisał w wiadomości
    152...
> [...]
    na temat
    > koncepcji winy niz u Gardockiego.W sumie przejrzyj sobie wszystkie

    Dzieki wieeelkie!
    pozdrawiam,
    Naveed

  • 9. Data: 2003-09-22 22:25:16
    Od: As <a...@n...com>

    dn. 22 09 (poniedziałek), Naveed napisal(a)
    (...)
    > Szkoda,ze Ci sie nie chce szukac, studiuje na warszawskim, przelozylem
    > egzamin z karnego na wrzesien.
    Uuu, nieladnie, nieladnie (ja z karnego chyba nigdy nie przekladalam, ale
    kiedy to bylo;-()...
    Nie wiedzialam ze w Warszawie tez Gardocki obowiazuje (mam ciasne horyzonty
    moze, drobnomieszczanskie i zdawalo mi sie ze tylko nas ten posepny
    obowiazek spotkal;). Szczerze mowiac nie przepadalam jakos za jego
    autorstwem (ciezkostrawny troche co nie?) i musialam sie posilkowac innymi
    autorami, a zwl. prof. Cieślakiem (ale tez w miare mozliwosci textami
    podanymi pod kazdym rozdzialem). Potem na egzaminie mialam problemy, bo
    prof. twierdzil ze "spotkal sie z taka teoria ale jej nie podziela"
    (dotyczylo to mojego ulubionego autora), tak ze wiesz, takie opracowanie
    jak moje mogloby ci jeszcze zaszkodzic.
    Masz problem tylko z tym tematem czy jeszcze czegos nie umiesz?
    P.S. Moze nie tyle mi sie nie chce, co nie mam zbytnio czasu i sily na
    szukanie tego specjalnie.

    --
    __,
    / | , | _,
    \_/\_/ \/ | \/\/|_/ usuniesz z adresu litery "as"

  • 10. Data: 2003-09-23 01:06:48
    Od: "Naveed" <n...@w...pl>

> [...]
    > Masz problem tylko z tym tematem czy jeszcze czegos nie umiesz?
    > P.S. Moze nie tyle mi sie nie chce, co nie mam zbytnio czasu i sily na

    I tak dzieki za zainteresowanie. Przynajmniej nie napisalas "idz sobie do
    biblioteki," albo nie poradziłaś mi jakiegoś innego "przyjaciela." :-)) Z
    tym mam najwiekszy problem bo mi sie wszystko plącze, te różnice między
    teorią normatywną a czystą teorią normatywną. W zasadzie nie chodzilo mi o
    jakies super dokladne opracowanie. Raczej liczylem na dwa, trzy zdania ot
    tak po chlopsku "kawe na lawe." No, ale nic jakos sobie poradzilem. To
    ulubiony temat mojego egzaminatora (to i ustawa o odpowiedzialnosci karnej
    podmiotow zbiorowych). Wczytalem sie w te opracowania z student.lex.pl i
    jakos mi sie chyba rozswietlilo w glowie, zobaczymy na ile :-) W kazdym
    razie dzieki za nie olanie (rozumiem brak czasu i sil) i nie pokazywanie
    swojej wyzszosci w stylu "jaka to ja jestem madra,a Ty taki len" hehehe

    Wielkie dzieki, pozdrawiam,
    Naveed