    From: As <a...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PILNE! wina w prawie karnym
    Date: Tue, 23 Sep 2003 00:25:16 +0200
    Sender: As

    dn. 22 09 (poniedziałek), Naveed napisal(a)
    (...)
    > Szkoda,ze Ci sie nie chce szukac, studiuje na warszawskim, przelozylem
    > egzamin z karnego na wrzesien.
    Uuu, nieladnie, nieladnie (ja z karnego chyba nigdy nie przekladalam, ale
    kiedy to bylo;-()...
    Nie wiedzialam ze w Warszawie tez Gardocki obowiazuje (mam ciasne horyzonty
    moze, drobnomieszczanskie i zdawalo mi sie ze tylko nas ten posepny
    obowiazek spotkal;). Szczerze mowiac nie przepadalam jakos za jego
    autorstwem (ciezkostrawny troche co nie?) i musialam sie posilkowac innymi
    autorami, a zwl. prof. Cieślakiem (ale tez w miare mozliwosci textami
    podanymi pod kazdym rozdzialem). Potem na egzaminie mialam problemy, bo
    prof. twierdzil ze "spotkal sie z taka teoria ale jej nie podziela"
    (dotyczylo to mojego ulubionego autora), tak ze wiesz, takie opracowanie
    jak moje mogloby ci jeszcze zaszkodzic.
    Masz problem tylko z tym tematem czy jeszcze czegos nie umiesz?
    P.S. Moze nie tyle mi sie nie chce, co nie mam zbytnio czasu i sily na
    szukanie tego specjalnie.

    --
    __,
    \_/\_/ \/ | \/\/|_/ usuniesz z adresu litery "as"