    From: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PILNE! wina w prawie karnym
    Date: Mon, 22 Sep 2003 18:56:47 +0000 (UTC)

    "Naveed" <n...@w...pl> wrote in news:bkmrnf$nvu$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Witam Wszystkich,
    > Przepraszam, ze zawracam glowe z pozoru moze blachym pytaniem, ale
    > czy
    > ktos moglby w przystepny i krotki sposob wytlumaczyc mi roznice miedzy
    > normatywna teoria winy a psychologiczna teoria winy, lub ewentualnie
    > wskazac jakies opracowanie tematu winy w sieci. Wytlumaczenie
    > profesora Gardockiego w podreczniku do prawa karnego nie za bardzo
    > mnie satysfakcjonuje, wiec jesli ktos uprzejmie znalazlby chwile by mi
    > ten temat przyblizyc bylbym niezmiernie wdzieczny.
    >
    > Tymczasem serdecznie pozdrawiam,
> [...]

    Na przyszlosc polecam strone www.student.lex.pl.A poniewaz rozumiem ze sprawa jest
    pilna i sam mialem niezly stres na UW z powodu prawa karnego hehe wiec wejdz na
    tamta strone,kliknij sobie w "Katalog opracowan-przedmioty",dalej kliknij w "prawo
    karne" i sciagnij sobie plik opr_uam_030919a.zip bo tam jest nieco wiecej na temat
    koncepcji winy niz u Gardockiego.W sumie przejrzyj sobie wszystkie materialy ktore
    tam sa.
    Pozdrawiam
    Pawel