  • 1. Data: 2003-01-04 21:35:43
    Temat: !!!PILNE!!! Testy do egzaminu z prawa cywilnego, pracy i gospodarczego.
    Od: Kramar <k...@p...com>

    Witam,

    Za tydzień mam egzamin na Akademii Ekonomicznej z prawa cywilnego, pracy
    (głównie), gospodarczego (ksh, prawo dewizowe, prawo działalności
    gospodarczej, prawo upadłościowe, układowe).
    Czy może mi ktoś polecić jakieś strony z testami (wyboru) + kazusy
    (prawo cywilne, pracy) tudzież wysłać takie testy na priva? Będę bardzo
    wdzięczny.

    Pozdrawiam
    Kramar

  • 2. Data: 2003-01-05 07:20:38
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Kramar" <k...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy może mi ktoś polecić jakieś strony z testami (wyboru) + kazusy
    > (prawo cywilne, pracy) tudzież wysłać takie testy na priva? Będę bardzo

    A ja naiwny chciałem się przenieść (więcej płacić) w nowym roku akademickim z
    prowincjonalnego
    "zarządzania i marketingu" do prawdziwej AE bo liczyłem, że tam studenci są bardziej
    ambitni i nie
    ściagają w dół za własne pieniądze.

    mer

  • 3. Data: 2003-01-05 10:55:18
    Od: Kramar <k...@p...com>

    mer napisał(a):

> [...]
    prowincjonalnego
    > "zarządzania i marketingu" do prawdziwej AE bo liczyłem, że tam studenci są

    Nie za bardzo wiem o co Ci chodzi, bo piszesz chyba bez zastanowienia
    się nad swoimi słowami. Czy przeglądnięcie testów z różnych uczelni to
    jakiś grzech? Kto tu mówi o ściąganiu i to za pieniądze? Nie napisałem
    jakiej konkretnie uczelni się to tyczy ale ja uczęszczam do filii AE
    (jak trochę pogłówkujesz to się kapniesz o jaką AE chodzi) i jakby
    wykłady były prowadzone porządnie przez pewne osoby to ani bym nigdzie
    nie zaglądał tylko korzystał ze swoich notatek.
    Ja swoje już odstudiowałem i to w czasach jak nie można było korzystać z
    takiej techniki jaka jest teraz, więc ciesz się, że masz dostęp do
    wiedzy tak szerokiej jak teraz.
    Co do nauki prawa to uczenie się kodeksów na pamięć nie jest chyba
    odpowiedznią metodą, nie sądzisz? Większość natomiast dobrych materiałów
    (serwisy typu e-prawnik) jest płatna. Mam nadzieję, że znajdą się osoby,
    które mają inny pogląd na naukę niż Ty i wskażą mi miejsca gdzie można
    zdobyć pewne kompedium wiedzy (niekoniecznie testy).

    Pozdrawiam i życzę miłego studiowania
    Mariusz

    PS. Zawijaj teksty jak piszesz na grupę.

  • 4. Data: 2003-01-05 17:32:38
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Kramar" <k...@p...com> napisał w wiadomości

    >Czy przeglądnięcie testów z różnych uczelni to
    > jakiś grzech?

    Nie:-)) Nie wiem czy Ci pomoge ale zerknij na stronkę
    http://www.student.lex.pl/ - jest to co prawda stronka dla studentów prawa
    ale moze znajdziesz tam jakies interesujace Cię materiały:-))

    Powodzenia w zdobywaniu wiedzy:-))

    HaNkA PrZeD SeSjĄ:-))

  • 5. Data: 2003-01-07 20:40:15
    Od: Kramar <k...@p...com>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Powodzenia w zdobywaniu wiedzy:-))
    >
    > HaNkA PrZeD SeSjĄ:-))

    Dziękuję, conieco materiałów mam, ale czasu niestety niewiele.

    Powodzenia
    Mariusz