  • 1. Data: 2003-01-04 20:13:35
    Temat: Dozor kuratora
    Od: "Hedo" <h...@a...waw.pl>

    Moj znajomy jako nieletni mial sprawe w sadzie rodzinnym (bojka) Dostal
    dozor kuratora .Mam pytanie czy jezeli ukonczy 18 lat to automatycznie ten
    dozor przestaje go dotyczyc ?

  • 2. Data: 2003-01-04 20:51:54
    Temat: Re: Dozor kuratora
    Od: "Emu" <E...@c...net>

    Użytkownik "Hedo" <h...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Moj znajomy jako nieletni mial sprawe w sadzie rodzinnym (bojka) Dostal
    > dozor kuratora .Mam pytanie czy jezeli ukonczy 18 lat to automatycznie ten
    > dozor przestaje go dotyczyc ?

    Niech przeczyta jaki jest wyrok. I ile lat ma czy 17 czy 13, bo to różnica

  • 3. Data: 2003-01-04 21:04:52
    Od: "Hedo" <h...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Emu" <E...@c...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Hedo" <h...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Niech przeczyta jaki jest wyrok. I ile lat ma czy 17 czy 13, bo to różnica

    ma 17 lat a wyroku na pismie nie dostal

  • 4. Data: 2003-01-04 21:43:05
    Temat: Odp: Dozor kuratora
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Hedo <h...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av7f51$1rkr$...@f...acn.pl...
    > dozor kuratora .Mam pytanie czy jezeli ukonczy 18 lat to automatycznie ten
    > dozor przestaje go dotyczyc ?

    nie ...dozór trwa do 21 roku chyba,ze na sesji wykonawczej kurator wystąpi
    do sędziego o uchylenie zastosowanego środka wychowawczego ...kolega
    powinien porozmawiac ze swoim kuratorem o tej sprawie... pozytywna opinia
    wraz z wnioskiem kuratora pozwoli na uchylenie ....

    Sandra